Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ropo2002 zei:PRIdEVisions zei:en hoe heb je dat dan zo gedaan dat de achtergrond in je lakkleur is gedaan ? die rubber goed inspuiten in plasticprimer en dan met je lakkleur erover ? of wat ?
De achterkant, waar het logo op vast zit heb ik ook gespoten. Het is geen rubber maar hard plastic. Het is een wat ruw materiaal dus daar hecht verf goed op. Ook goed ontvetten, bijv. met pure ammonia, licht schuren, de gaatjes afplakken en dan ook spuiten.
Primers e.d. zijn goed bij vooral zeer glad en grote oppervlakken kunstof, laat je niet gek maken!!!
Daniel zei:woensdag worden bij mij zowel voor als achter zwarte vw logo's gemonteerd. Ik zal dan wat foto;s plaatsen.
groet daniel
Smartie86 zei:Zojuist het logo van het mechanisme gekregen en het heeft mij 2min 10sec bezig gehouden
Ik heb zelfs enkel rondom het logo de letters moeten losmaken, van wat ik kan zien zitten de letters ook rondom vast onder een paar lipjes.. Eens deze los zijn, kwam bij mij het volledige logo los
Grtz
ropo2002 zei:Mooi zo!, spuit je het kunstof van het mechanisme ook mee?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.