Logo

Dit idee?

20200707_063224.jpg

Vw gedeelte kan je van onder met een platte schroevendraaier een stukje losrukken, dan met een oud pasje rondom loswrikken en dan in het midden.

Dan kan je alles schuren, plastic primeren en in kleur spuiten.
Dit is een optie, hou er alleen rekening mee dat het logo hier redelijk snel van kan beschadigen.

De beste optie is om het hele logo uit de achterklep te halen voordat je het VW kapje er af wipt met iets flinterduns. Als het logo er namelijk helemaal uit is dan kan je rondom met bijvoorbeeld een dun aardappelschil mesje stukje bij beetje het logo los wippen. Als je het logo in de achterklep laat kan dit namelijk niet rondom en heb je kans op schade of breken van het VW logo.

Daarnaast kan je kiezen voor het spuiten in de juiste kleuren of het laten wrappen in de juiste kleuren. Ik zelf heb het laten wrappen. Zal zo even een foto posten.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Denniswl
Onderstaand foto's van zowel mijn front logo als mijn achterlogo. Beide zijn volledig gewrapt. De front logo hebben een maat en ik zelf gemaakt, dit hebben wij afgeleid van badgeskins. Het verschil? Badgeskins levert een 3 delige wrap en die van mij is 2 delig en daarom strakker gewrapt.

Helaas regende het tijdens deze foto's waardoor het lijkt dat er luchtbelletjes onder de wrap zitten, terwijl dit niet zo is.

01195C25-5FAF-4FB8-9139-C321FFE1128C.jpeg241FC4F8-44A2-4E11-B8A6-0150A5155CF5.jpeg
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Denniswl
Dat ziet er heel goed uit! Eerst maar is me OZ velgen monteren als ze binnen zijn en dan hier veder naar kijken. Het maakt de auto wel meer af die zwarte logo's! Bedankt voor de informatie
 
Volkswagen  Polo Aw GTI  2.0 Turbo 200pk 
Weet iemand of het nieuwe VW logo ook beschikbaar is voor als je een achteruitcamera hebt in je "oude" VW Logo om deze te veranderen voor het nieuwe VW logo?

Ik heb deze gevonden maar die is niet geschikt voor achtercamera logo.

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb mijn gespoten vw logo met achterpaneel los gehaald en overgezet op de cameralogo, is een pen met wat veertjes, alles is aan te passen :cool:

Thanks maar omdat hier specifiek staat dat deze niet geschikt is voor VW met achteruitcamera in het logo.. maar dat is dus wel mogelijk begrijp ik van jou?


nur für Fahrzeuge ohne Rückfahrkamera
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Nope, ik heb namelijk mijn achteruitcamera gedemonteerd en mijn logo met achterplaat gebruikt icm de camera behuizing. Zodoende heb ik wel het logo met achterplaat over met de benodigde uitsparing voor je camera.
Thanks, ik kom uit Dordrecht, nu zag ik ook dat je de zwarte achterplaat met uitsparing voor je camera kunt laten zitten, niet demonteren en dat je je oude logo voorzichtig verwijdert en dan de nieuwe hierop plaatst, of zal dit niet werken?

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Dat kan, je kan je vw logo los klikken van de achterplaat. Enige is als je gaat spuiten, je met de droog tijd zit. Dus of je hebt een gat in je achterklep voor x tijd, of je spuit een tweede achterplaat en laat deze rustig drogen. Zo heb ik het ook gedaan en @Jay511 ook, die heeft mijn reserve logo nog liggen (y). Ik heb gewoon teveel logo's bedenk ik me opeens :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Dat kan, je kan je vw logo los klikken van de achterplaat. Enige is als je gaat spuiten, je met de droog tijd zit. Dus of je hebt een gat in je achterklep voor x tijd, of je spuit een tweede achterplaat en laat deze rustig drogen. Zo heb ik het ook gedaan en @Jay511 ook, die heeft mijn reserve logo nog liggen (y). Ik heb gewoon teveel logo's bedenk ik me opeens :eek:


Thanks, ja ik ga niet spuiten misschien vervangen dus voor deze https://shop.ahw-shop.de/original-v...appe-zeichen-new-volkswagen-logo-chrom?c=3314
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!