Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is een optie, hou er alleen rekening mee dat het logo hier redelijk snel van kan beschadigen.
Ik heb mijn gespoten vw logo met achterpaneel los gehaald en overgezet op de cameralogo, is een pen met wat veertjes, alles is aan te passen
Enige verschil is een uitsparing in die opstaande rand. Maar ik heb dit liggen, nieuw met folie erop. Waar kom je vandaan?
Thanks, ik kom uit Dordrecht, nu zag ik ook dat je de zwarte achterplaat met uitsparing voor je camera kunt laten zitten, niet demonteren en dat je je oude logo voorzichtig verwijdert en dan de nieuwe hierop plaatst, of zal dit niet werken?Nope, ik heb namelijk mijn achteruitcamera gedemonteerd en mijn logo met achterplaat gebruikt icm de camera behuizing. Zodoende heb ik wel het logo met achterplaat over met de benodigde uitsparing voor je camera.
Dat kan, je kan je vw logo los klikken van de achterplaat. Enige is als je gaat spuiten, je met de droog tijd zit. Dus of je hebt een gat in je achterklep voor x tijd, of je spuit een tweede achterplaat en laat deze rustig drogen. Zo heb ik het ook gedaan en @Jay511 ook, die heeft mijn reserve logo nog liggen . Ik heb gewoon teveel logo's bedenk ik me opeens
Jammer van de verzendkosten, gaan gewoon dubbel.Thanks, ja ik ga niet spuiten misschien vervangen dus voor deze https://shop.ahw-shop.de/original-v...appe-zeichen-new-volkswagen-logo-chrom?c=3314
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.