Loshalen kleine spoiler onderkant bumper 6R Bluemotion

Mijn vriendin heeft van het weekend een klein ongelukje met een heuvel gehad en nu is de rechter kleine spoiler aan de onderkant van de bumper beschadigd en zo'n 4cm richting wielkast geschoven.

Ik heb al een topic gezien hier waar wordt aangeven dat die spoilertjes los te bestellen zijn ( en niet al te duur!). Nu is de schade niet echt zichtbaar, dus ik wil het spoilertje eerst weer op zijn plaats zetten/ klikken en dan verder kijken wat ik ga doen.

Nu komt mijn probleem; ik krijg het spoilertje niet los en zie ook niet hoe je het los moet maken. Weet iemand hoe dit moet ( in welke volgorde ik eea dien los te maken) of heeft iemand een verwijzing naar een internetsite waar het beschreven staat?

Alvast bedankt!
 
euhm.. wat hierboven genoemd wordt KAN, maar je kan ook de schroefjes waarmee die vast zit los draaien en dan kijken of je 't weer op z'n plek kunt zetten ;)
voor gedetailleerdere info over de schroefjes raad ik je aan je dealer even aan de hand van het kenteken het bouwschema van de auto op te zoeken en je zo te laten zien waar de schroefjes zitten ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga dit van het weekend op mijn gemak doen, het spoilertje zit stevig vast, dus verliezen doe ik hem niet. Mochten er nog ideeën/ tips zijn; graag!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!