De Polo 9n3 was ook een bijzonder apparaat. Bijna een half miljoen op de teller maar hij reed gewoon mee met de rest zonder problemen!
Als een warm mes door de boter!- Ruben en Bram zijn erg goed afgestemd in hun coördinatie op de snelweg
Haha, bedankt voor deze mooie samenvatting. Was erg gezellig mannen!Nog wat observaties van de technische commissie:
- Jelle z'n auto stinkt bij vol gas
- De mijne ook
- Een RS6 gaat aan de kant voor een Polo WRC
- Andersom ook
- Ruben en Bram zijn erg goed afgestemd in hun coördinatie op de snelweg
- Een WRC maakt een heel lekker geluid
- Ik heb in een WRC gereden en dat was een hele beleving! Dank Jelle.
- Een WRC doet qua snelheid niet onder van een rappe Passat en andersom ook niet
- Beide auto's ontwikkelen op een hele andere manier hun snelheid en de beleving is ook heel anders
- LED mistlampen zijn populair, let wel op dat een goed lichtbeeld van een mistlamp vooraan tegenwoordig een APK eis is
- Ikea gehaktballetjes zijn jammie
- Jeffrey heeft een ANWB accu
- Met 6 man sterk een Duitse Ford Mustang GT 5.0 pesten gaat prima, en wordt door iedereen gewaardeerd
- Michel en Shelly waren vergeten om hun bougievonkjes bij te vullen
- Het was een gezellige dag
Dit is misschien wel het hoogtepunt, wat een gekken zijn die twee in de GT's.- Ruben en Bram zijn erg goed afgestemd in hun coördinatie op de snelweg
We reden gewoon netjes met het verkeer mee!Dit is misschien wel het hoogtepunt, wat een gekken zijn die twee in de GT's.
Ik vind de fluitende 9N3 ook wel een memorabel apparaat.
En natuurlijk het stukje in de Passat, wat een raket is dat.
In welk opzicht? Iedereen maakt of laat de polo zoals hij/zij wilt.Ik ook, ben er achtergekomen dat ik met mijn auto in de huidige staat wel echt de underdog ben
Dan zullen we jouw Polo eens naast die van mij zetten, haha. Dan zie je dat ik de underdog ben.In welk opzicht? Iedereen maakt of laat de polo zoals hij/zij wilt.
Het gaat om de gezelligheid, ideeën opdoen en elkaar helpen indoen nodig.
Zeker! Was een leuk groepje mensen die aanwezig waren. Bedankt voor het organiseren nogmaals!Pffff, gaat mij meer om de gezelligheid, happie bij de ikea was het gezelligste in mijn mening en daar was geen auto te zien!
Geweldig. Had de M+G helemaal gemist. Was stomtoevallig zondag om 15:00 ook bij dezelfde Ikea, jullie helaas niet gezien. Bij zo'n rij Polo's was me vast wel een lichtje gaan branden.....
Volgende keer dan maar he!!!!!Geweldig. Had de M+G helemaal gemist. Was stomtoevallig zondag om 15:00 ook bij dezelfde Ikea, jullie helaas niet gezien. Bij zo'n rij Polo's was me vast wel een lichtje gaan branden.....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.