Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sportonderstel van VW zelf zijn toch ook gewoon verlagingsveren..neem aan dat je voor 180 euro geen schroefset hebt!een sportonderstel " fabriek-af" staat niet zo laag als achteraf een schroefset of een set veren van EIBACH
Al mijn auto's heb ik voorzien van een Eibach pro-kit.
Eibach is progressief, het word stugger als je het meer belast.
Bij normaal gebruik houden ze het comfort.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik kijk het eerst aan zodra ik de auto in bezit heb! Als hij te hoog op zijn pootjes staat laat ik hem verlagen met veren! Enig idee wat dit bij de dealer kost, neem aan als je het bij een ander bedrijf laat doen je garantie van je onderstel kwijt raakt.Is dat dan alleen de veren of ook de dempers?
Wetenschappelijk bewezen is het gewoon zo dat veren en dempers tegelijk te vervangen het beste resultaat oplevert!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik kijk het eerst aan zodra ik de auto in bezit heb! Als hij te hoog op zijn pootjes staat laat ik hem verlagen met veren! Enig idee wat dit bij de dealer kost, neem aan als je het bij een ander bedrijf laat doen je garantie van je onderstel kwijt raakt.
Als ik eerlijk moet zijn had mijn vorige auto exact hetzelfde onderstel als wat ie nu heeft, ik voel exact dezelfde vering .. en qua hoogte zie ik ckr geen verschil... ik denk dat t gewoon de consument naaien is... vandaar 15mm wat je dus niet ziet!
Heb je nu ook een sport onderstel dan?
Dat heb ik expliciet aangegeven bij de bestelling... (sportonderstel my ass waardeloos!!) Of men wordt genept vind em behoorlijk hoog staan achter enne ik vind dat ze de gti en r-line minimaal zo moesten verlagen..
maarja wie ben ik!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.