Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Bedankt voor alle complimentjes :) Vind zelf ook wel dat ik nu lekker op weg ben, zeker met al het orginele spul (toch wat meer kwaliteit). Op de vraag hoe het met de PDC moet ik jullie een teleurstellend antwoord geven. Ik heb heb er nog geen tijd voor gehad / me er in verdiept. Met andere woorden nog even gedult, wanneer het erin zit zal ik dit zeker vermelden en een how to schrijven.
 
Re: Maik's 9N

Strider1985 zei:
Leuke auto :) ...Het is idd een leuk detail om zo'n VW embleempje in je koplampen te hebben! Zo te zien had je ook eerst Angels Eyes, geen last gehad van uitval van de LEDjes? Ik dus wel... Heb de originele er toen maar weer ingezet. Vindt uiteindelijk de originele lampen toch mooier achteraf bekeken... Veel plezier met je Polo en complimenten voor deze site :)


hee!
ik heb sinds kort ook een polo 9N en die angel eyes heb ik ook besteld, de gele stads verlichting in de strip heb ik vervangen voor powerleds, de ring om de lens heb ik door geknipt die vind ik niet zo mooi, maar nu moet ik de koplampen nog in de polo monteren, nu ik heb ik een vraag, misschien een domme vraag, hoe haal ik me bumper eraf, ik zie boven op bij de koplampen 2 schroeven? zit me gril gelijk aan me bumper vast? en zit het net als bij een golf 3 dat de schroeven ook onder de bumper zitten? of alleen in het spatbord bij de voorwielen?? tja ik heb 9 jaar lang een golf 3 gehad, en sinds kort (2 maanden) heb ik een polo 9N highline (2002)
dus ff wennen haha
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Ja ja, het heeft even mogen duren maar zoals het er naar uit ziet heb ik met een week een Votex voorbumperspoiler liggen. Dit maakt mijn set eindelijk compleet en dat betekend dat het even gespoten moet worden en er dan onder kan.

Johan & Starsky bedankt voor de tip!!!

Mocht iemand een goedgeprijsde spuiter in de omstreken van Utrecht weten dan hoor ik het graag.
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

[center:2msqedyp][resize=600:2msqedyp]http://img237.imageshack.us/img237/3616/picture006xf.jpg[/resize:2msqedyp][/center:2msqedyp]

Even een kleine preview van hoe het eruit moet gaan zien, hoop dat het allemaal te zien is aangezien de spoilerset met een zwarte Polo niet heel erg opvalt. En ja ja ik moet de Polo weer ff wassen Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!