Dankjewel! Ik zal even informeren bij een paar zaken in de buurt!Ik heb ze laatst bij de hamu laten maken, was 38 euro kwijt.
Hier kan je zien waar je ze kan laten maken in de buurt: Vind hier uw RDW erkende kentekenplaten dealer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel! Ik zal even informeren bij een paar zaken in de buurt!Ik heb ze laatst bij de hamu laten maken, was 38 euro kwijt.
Hier kan je zien waar je ze kan laten maken in de buurt: Vind hier uw RDW erkende kentekenplaten dealer
maar je hebt wel een verloopstekker nodig om de 9n3 lichten op je 9n te zetten, of je bedrading wisselennkan ook.
Vind dat alleen nog vrij prijzig, terwijl het me nagenoeg dezelfde lichten lijken? als ik voor 60 euro die koop en een verloopstekker van misschien wel 20 euro ben ik nog voordeliger uit toch?Bij die hella set die ik je in PB heb gestuurd zitten die verloopstekkers normaal al bij, dus dan is het wel plug & play![]()
Vind dat alleen nog vrij prijzig, terwijl het me nagenoeg dezelfde lichten lijken? als ik voor 60 euro die koop en een verloopstekker van misschien wel 20 euro ben ik nog voordeliger uit toch?
Dan heb ik verkeerd gekeken, deze leken mij namelijk ook aardig zwart.. Dan laat ik ze maar gaanIs wel een verschil hoor, die van jou link zijn de originele rode, die waarschijnlijk van de autosloperij komen en dus goedkoop worden aangeboden. Als je de aftermarket zwarte wil zoals mijne zal je wat meer moeten betalen(of geluk hebben met ergens tweedehands te vinden)... Maar zowieso, tweedehandprijs met nieuwprijs vergelijken is een beetje scheef niet?![]()
Je kan ook je bekabeliing aanpassen, kost je niets. Ergens zien dat je zo'n stekker-uitduwer ergens kzn gebruiken.
Prima ontvangst! Moet eerlijk bekennen niet veel radio te luisteren, maar wat ik heb gehoord was beter! Maar ik ben meer van mijn eigen muziek via USB´tjeNetjes! Hoe is het ontvangst met de 6R antenne?
Die is bij mij goed! haha
Ziet er een stuk beter uit dan dat oude vieze ding![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.