Voorstellen markkie95

Hoi hoi!
Mijn naam is Mark, 24 jaar, uit Schiedam, in het dagelijks leven servicemonteur bij een schuifdeuren/draaideuren bedrijf en sinds Maart 2019 in het bezit van een knalrode Polo 6R Comfortline 1.4 uit 2010.
Sinds ik hem in het bezit heb is de oude Pioneer radio/navigatie eruit gegaan voor een radio met oa Apple CarPlay en ben ik dit jaar van plan wat aan de logo's en de verlichting te gaan doen.
Hiervoor heb ik een Peugeot 306 uit 2000 gereden waar ik ook wat aan heb geknutseld. Daarna ben ik over gegaan op een luxe Volvo C30, maar miste ik het knutselen aan een kleine leuke auto en dus is de Polo er voor terug gekomen.
Ik rij niet veel, voor mij is het meer een boodschappenauto omdat ik voor mijn werk een Caddy rij. Maar als ik er in rij is dat altijd met plezier :)
Aanschouw:
 

Bijlagen

  • DSC05154.JPG
    DSC05154.JPG
    592.8 KB · Weergaven: 50
  • DSC05156.JPG
    DSC05156.JPG
    574.7 KB · Weergaven: 49
  • DSC05163.JPG
    DSC05163.JPG
    511.4 KB · Weergaven: 47
  • IMG_5352.jpeg
    IMG_5352.jpeg
    58 KB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!