andy1995
Bekend lid
als ik een gti koop zal het waarschijnlijk 6r zijn.
Volkswagen
Polo BLUE GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als ik een gti koop zal het waarschijnlijk 6r zijn.
Dan kan je beter een diesel kopen.....als ik een gti koop zal het waarschijnlijk 6r zijn.
Bromt hij wel bij vol gas? Kijken mensen echt naar je?Blue GT tjes zijn schaars! wilde er ook een tot ik ineens een zag staan en toen die kans heb gepakt. En mijn Highline (oranje Polo) heb ingeruild. Na anderhalf jaar de Highline Je zou eens moeten gaan kijken of de GT wat is.
je weet dat men de wegenbelasting eruit rijdt als men veel kilometers per jaar maakt ivm prijsverschil diesol en benzine heee
ligt denk ik aan de rabobankMa ja, tog heb ik er geen goed gevoel bij
Hahahaha klopt zeker en het doet me pijn om een grote bedrag van mijn bank te zien verdwijnen.ligt denk ik aan de rabobank
Bromt hij wel bij vol gas? Kijken mensen echt naar je?
Ik zag het, maar liever geen dsgHier nog een paar gevonden, het zijn allemaal van dezelfde autoverkoper:
Dé referentie voor tweedehands auto's in België! | Gocar.be
Op zoek naar een tweedehands auto? We hebben duizenden tweedehands auto's in voorraad (aantrekkelijke prijzen!). (Autovlan.be wordt Gocar.be)gocar.be
Op zoek naar een tweedehands auto? We hebben duizenden tweedehands auto's in voorraad (aantrekkelijke prijzen!). (Autovlan.be wordt Gocar.be)gocar.be
Ik zag het, maar liever geen dsg
Mooie bak, een gt moet tog wel een opvallemde kleur hebben
Klopt maar als je hem wilt chippen met dsg dan moet je dat ook bij de dsg doen,tis ook nooit goed he andy hahahah
dsg is super chill
voor mij geldt: geen dsg? weg ermeeee
Klopt maar als je hem wilt chippen met dsg dan moet je dat ook bij de dsg doen,
Maar dat is op zichzelf ook best waardevol, of je laat chippen of nietKlopt maar als je hem wilt chippen met dsg dan moet je dat ook bij de dsg doen,
Nou ja mag he, dus liever handgeschakelhobby mag geld kosten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.