$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

KYC, Tnx m8!!
Maar tijdens de meet en nu met de foto's te zien, toch beslist om de schroefkit bovenaan mn to-do-lijstje te zetten :shock: Verlaging zouden ze gwn moeten verplichten!! Big Grin

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

IbifaHo, Nou beenhard hoeft voor mij niet hoor Big Grin
Ik ben van principe dat wanneer je aanpasssingen doet aan de wagen, dit geen verlies aan comfort mag teweeg brengen.. Relatief natuurlijk want als ik de ruiten tint, wordt mijn zicht (comfort) ook beperkter, but you get the point ;)
Daarom denk ik een schroefkit te nemen: Verlagen naar gewenste hoogte + hardheid kunnen aanpassen Big Grin

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

laag en comfort gaan helaas niet echt samen, lager betekend ook minder veerweg en dus strakkere demping want anders schuur je overal in je wielkasten.

Uiteraard is er groot verschil tussen Supersport/Vmaxx en de betere merken :) maar stugheid ontkom je niet helemaal aan
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

PoloDave, Weet ik ;)
Zelfs van 17" naar 18" geeft je comfortverlies Big Grin Bedoelde meer dat ik een minimum aan comfort wil verliezen aan een maximimale verlaging en daarom voor een schroefset ga.. Je gaat toch niet zeggen dat -3 -5 met veertjes even stug is dan -3 -5 met set Stick Out Tongue
Mn voorkeur ging uit naar de pro street van eibach, maar die blijkt niet in hardheid verstelbaar :? kw of h&r denk ik dan..
Al bij al zal het bij mij wel meevallen omdat ik veel autostrade rij en weinig in de stad...

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

kijk anders naar een AP-X schroefset, AP is een onderdeel van KW en komt uit dezelfde fabriek als KW/Eibach en heeft ook hardheid instelling. op GKB Import gevonden voor €770 :)
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

PoloDave, De pro street van eibach zit ook in die klasse, maar dan zonder verstelbare hardheid.. Als dit bij de AP het geval is voor die prijs, is dit zeker het vergelijken waard ;)
Tnx voor de tip, heb jij iets van verlaging?

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

nee maar wel volop mee bezig, liefst deze maand nog. Ik ga dan wel voor de gewone versie van AP, hardheid verstellen maakt mij niet zoveel uit :)
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Mini-meet Pics (",)

Ok!! Big Grin
Zoals geweten heb ik onlangs met Citroene het radiatorlijstje uitgebouwd om het te kunnen meespuiten in koetswerkkleur..

Gedemonteerde lijst:
[resize=600:1m2of0gw]http://img528.imageshack.us/img528/1874/radiatorlijst03.jpg[/resize:1m2of0gw]

Nu wil ik graag het binnenste stuk meespuiten, maar dan stuit ik al snel op een probleem: de witte tekentjes gaan overspoten worden :?
Nu heb ik een paar ideetjes om dit op te lossen:

Idee 1:
[resize=600:1m2of0gw]http://img855.imageshack.us/img855/3817/radiatorlijst01.jpg[/resize:1m2of0gw]

Idee 2:
[resize=600:1m2of0gw]http://img405.imageshack.us/img405/453/radiatorlijst02.jpg[/resize:1m2of0gw]

Graag jullie mening of eventueel andere opties ;)
Volgende vraag is omtrent de gps.. Citroene heeft dit zonet nog s gevraagd in het desbetreffende topic (denkik?), maar ik stel ze ook hier nog s.. Ik gebruik de oem dvd om de gps te gebruiken... Maar omdat ik geen usb-aansluiting heb, kan ik dus geen cd's beluisteren terwijl ik gps gebruik :(
Nu blijkt dat ik de gegevens van op de dvd op een sd-kaart kan zetten en de gps via dat kaartje kan gebruiken, om dan zo cd's te kunnen afspelen in de cd-lezer.. Ik hoor het graag ;)
En dan nu het chrome folie-alarm Big Grin Vrijdag staat er iets op het programma waarbij de wagen op en top moet zijn en ik zou dan ook graag een nieuw modje willen voorstellen.. Stick Out Tongue Maar omdat dit pas een uur geleden is afgesproken, heb ik dus nog 2 dagen om iets uit mn mouw te schudden Big Grin
Heb dan 45min geleden maar beslist om mn gti-strips te wrappen met chrome folie :cool:
Alarmfase 1 betekent dus: waar vind ik dit in de winkel of speciaalzaak?? Mag in in heel Belgie en mss net over de grens ;)
Alle info en ideeën zeer welkom!!

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Hulp, hulp en chrome folie-alarm!

Ger, Dat is de standaardkleur hoor Big Grin
Foto 1 is het oem uitgebouwde lijstje (dit is peppergrijs dacht ik) en vandaar heb ik wat geknipt en geplakt naar het interieur van citroene (gti lijsten) Big Grin
Lichtinval is allesbehalve, maar verder weet ik niet echt wat je met standaardkleur bedoeld.. Ik heb ondertussen een derde idee wat het hoogstwaarschijnlijk zal worden ;)

Idee 3:
[resize=600:isxz55eo]http://img249.imageshack.us/img249/1213/radiatorlijst05.jpg[/resize:isxz55eo]

Ofwel zo, ofwel kleine ronde stickertjes over de tekens plakken..
Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Hulp, hulp en chrome folie-alarm!

Idee 4:
[resize=600:1o2amlld]http://img848.imageshack.us/img848/903/radiatorlijst06.jpg[/resize:1o2amlld]

Big Grin Big Grin

Krijg het niet gepainted in het grijs, maar ziet er toch al strak uit vind ik ;)

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Hulp, hulp en chrome folie-alarm!

dat pianolak zwart midden rooster is volgens mij gewoon te koop Smartie86 :cool:
was altijd te koop op vaglink dacht ik, maar die site is uit de lucht gegaan ;)
net zoals de zijroosters btw, die kon je ook in pianolak kopen ;)
dus wellicht dat ebay wederom weer de redder is? :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Hulp, hulp en chrome folie-alarm!

Gewoonjan, Ik heb de lijsten van de gps en de clima al in koetswerk gespoten (wou dit altijd al doen, dan pas zag ik de gti lijsten :roll: )
Moest ik dus een witte hebbe zou ik alles in wit gespoten hebben, een rode alles int rood dus op zich hoeft het niet dat van de gti te zijn.. Trouwens dan heb ik toch iets uniek, dat cirkeltje staat me wel aan ;)
Chrome is voorlopig (tot vrijdag) opgelost: heb net een spuitbus gaan halen en ga dadelijk de strips spuiten Big Grin

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI Hulp, hulp en chrome folie-alarm!

oei.. chrome spuit bus? :roll:
mijn ervaring is dat je dan wel met blanke glans lak af moet werken ander is 't resultaat een beetje minder dan je verwacht :oops:
(heb vaker van die spuitbussen gebruikt namelijk ;) )

Maar good luck with it! ;)
ben benieuwd wat 't wordt! Big Grin

oh enneh qua cirkeltje geef ik je gelijk, heeft idd wel iets unieks over zich ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!