Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@!
Maik zei:
Aaii, wat is er precies gebeurt? Succes met het herstel
Na de nachtdienst naar huis toe en omdat ik 10min later was dan normaal, moest ik een andere route nemen (door stad gent) omdat er een brug gesloten was blabla..
Nu sta ik voor de lichten met naast mij een golf en blijkbaar achteraf achter mij ook een..
Ik trek snel op naar 50 (60-70

) en de golf achter mij hangt al meteen in mn kont..
Hij kon mij niet inhalen (probeerde wel) omdat de 2 rijvakken samenvoegden en er een bocht van 90° naar rechts aankwam..
Na de bocht was er maar 1 rijvak (in het midden lag een verkeersplateau) maar hij probeerde mij langs rechts te passeren (over het fietspad en kasseien als parkeerstrook) maar dat zat er bij mij niet in (heb ik een hekel aan)..
Dus ik mee naar rechts en hem wat te blokkeren.. Toen kwam ie nog harder plakken en duwde ik al s op de rem om hem al s te waarschuwen (ik heb trouwens nog een koffer te herstellen dus van mij mag ie hoor) deels ook omdat er een leuke chicane zat aan te komen..
Net voor de chicane stopt het verkeersplateau in het midden (aansluitend begint een invoegstrook voor tegenliggend verkeer om af te slaan) en kan hij mij dus inhalen..
Ik zie hem langs links vertrekken (zelf volg ik de 's') maar ipv hij mij zuiver afsnijdt (wou ie mss doen maar mijne plakt lekker en was wrs sneller de bocht uit) , rijdt ie gewoon knal tegen mij ter hoogte van mn wiel..
Ik geloofde mn ogen niet!! :shock: :shock: Hoe kan je zo dom zijn?? (Hij had een boulevard om me in te halen!!) Heb ik alleen nog maar in films of games gezien!! Me gwn van de weg rijden!! En dan uitstappen en zeggen dat ik tegen hem gerede heb :evil: (terwijl hij spookrijdt, hallo??)
Ik meteen politie laten bellen (wou vooral controleren of ie gedronken had en om de papieren perfect te laten invullen) en na een half uurtje wachte waren de smurfen present.. Beiden negatief en politie heeft papieren ingevuld (die agent heeft meer dan een kwartier aan het tekenen geweest, niet veel discussie dus)
Nu maandag de papieren bij de verzekering droppen en dan maken zij het wel uit, maar ik betaal geen knikker en alles wordt hersteld!!
Grtz