Nee jij postte te snel erdoorheen haha
of jij te langzaam
groeten ger
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee jij postte te snel erdoorheen haha
Polo staat te koop :-( Ten vroegste vanaf 01/12/2012 maar alle info en sites omtrent het verkopen van een wagen zijn meer dan welkom..
Het is van moeten maar er staat iets moois tegenover..
Vw polo 6r 1.6 crtdi 5deurs 105pk - Te koop | 2dehands.be
Grtz
Ik ga voor een paar jaar in Australië rondtrekken/werken/op vakantie.. De Polo wordt dus overbodig en er moet een hoop gesponsord worden..
Ik heb in de beschrijving vermeld dat ofwel de Polo volledig zo verkocht wordt incl oem stukken tegen meerprijs ofwel dat de wagen volledig oem wordt gezet..
Grtz
Kan je hem echt voor zo weinig verkopen joh? ik had wel minstens 15-16k verwacht met al die mooie extra's, want privé kun je daar wel voor vangen (sommige mensen zijn daar bereid voor te betalen anders moeten ze dat toch zelf aanpassen)
ik zat te denken om al mijn onderdelen allemaal los te verkopen als ik mijn wagen weg doe...want ik krijg er eerlijk gezegd weinig voor terug (al die extra opties...)
p.s. waarom doe je hem weg?
Hmm, ik zou heel het bovenstaande lijstje wel willen overnemenWissel ik je schroefset meteen om voor de originele vering
![]()
Heuy heuy heuy, niet gaan schelden he!! :'(
Dat jullie mij niks te beunen geven waardoor ik geen schroefset kan kopen. Daar kan ik niks aan doen hoor!!![]()
Half december ongeveer.. Dus ik hoop dat ze tegen 1 december een nieuw baasje heeft
Hou zouden jullie tewerk gaan ivm het verkopen van een wagen? Enkel op verkoopsites plaatsen in België? Of ook buurlanden? Dealers? Bordje "te koop"? etc..
Grtz
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.