Daar zitten gewone standaard halogeen lampen in OEM Volkswagen. Hoezo?Welke lampen heb je in je koplampen zitten?
Hij ziet er wit uit.. Ik dacht dat je die ook had verwisseld..Daar zitten gewone standaard halogeen lampen in OEM Volkswagen. Hoezo?
Oooooohhh is dat het!!Neehoor, dat zijn de standaard lampen. Foto is bewerkt dus mogelijk dat ze daardoor anders van kleur lijken!
Waar heb je die drl lampen vandaan
Nice! Waren er kosten aan verbonden? Zoja, kan je het ook met ons delen? Wil ook een en ander laten aanpassen.
Graag gedaan was zeer leuk en dank je voor het mogen testen en verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Wegens al de nodige tijd te hebben gebruikt en het al wat later werd zijn we gestopt. Er komt zeker een vervolg.
Ik reken een luttele €20 voor alle aanpassingen die we maar kunnen doen binnen een uur en lopen we uit dan ben ik ook de moeilijkste niet. Kom gezellig langs iedereen is welkom.
Dank je wel
Tuningcenter Lowering voor al Uw VCDS/VCP aanpassingen en verlagingen.
Bereikbaar via whatsapp 24/7 +31615228709
Was je trouwens nog van plan om je kop en mist lampen te swappen naar LED varianten?
Buiten dat moet je je afvragen of je zoveel geld wilt gaan uitgeven aan een zakelijke auto (als je al van de eigenaar dat soort aanpassingen mag doen)
Zijn de prijzen dan al bekend? €2500 is inderdaad veel te veel. Dan plaats ik liever PDC erop en nog een setje winterbanden.Haha wel van plan! Maar die koplampen zijn echt veel te duur. €2500 voor 2 koplampen is echt debiel. Mistlampen mogelijk nog wel een keer. Maar ook die zijn best wel prijzig!
Gelukkig is het voor mij geen zakelijke auto Dus mag er alles aan doen.Buiten dat moet je je afvragen of je zoveel geld wilt gaan uitgeven aan een zakelijke auto (als je al van de eigenaar dat soort aanpassingen mag doen)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.