Matje onder handrempook

Hoi,

Ik ben er ook naar op zoek. Heeft iemand de
matjes met wtte letters.
Nu is mijn vraag of deze lichtgevend zijn. Op aliexpress is dit niet duidelijk
Ik zoek dus matjes met witte letters welke niet lichtgevend zijn

Vwplodriver

Hoi,

Ik ben er ook naar op zoek. Heeft iemand de
matjes met wtte letters.
Nu is mijn vraag of deze lichtgevend zijn. Op aliexpress is dit niet duidelijk
Ik zoek dus matjes met witte letters welke niet lichtgevend zijn

Vwplodriver

Ik heb ze met witte letters. Stond er niet bij maar ze zijn lichtgevend.

Ene kant wel mooi. Ik zal een foto schieten

Heb ze ook vandaag binnengekregen. Idd glowing in de dark ..... Denk dat er maar één (onder de handrem) blijft liggen. Anders wordt het allemaal wel erg overdressed :P.

Heb ze ook vandaag binnengekregen. Idd glowing in de dark ..... Denk dat er maar één (onder de handrem) blijft liggen. Anders wordt het allemaal wel erg overdressed :P.

Klopt, ik heb hem ook alleen onder de handrem gedaan.
Krijg je anders echt zo'n sjonniebak ghahhaha

Nou nee, ik kan er helaas niets anders van maken. Ik vind het nou eenmaal oerlelijke matjes omdat op elk matje 'Polo' moet staan. Maar dat is mijn mening hè. ;-)
Maar je was zelf toch ook op zoek naar matjes zonder opdruk?

Nee niet meer, 1 matje voor onder de pook is genoeg. Omdat dat degene is die ik toch gaat gebruiken. Rest is onzin.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!