Mauri's Deepblack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

KYC zei:
oeh die zwarte velgen met rood randje toch?
heb je pics van een al gemonteerde auto?

Nein helaas!


Alleen horen er 205-40-17 banden op,, en ik wil er 215-40-17 op zetten kan dit??

anders hoef ik niet te gaan.. ben ik nog duurder uit als ik nieuwe banden moet kopen.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

ik heb trouwens 205 / 40 / 17 banden op mijn Boavistas...op de meeting zag ik wel verschillende polo's die ook 215 / 40/ 17 hadden...ze zijn dan iets breder en de wegligging zal dan wel wat beter zijn?

hoeveel kosten ze eigenlijk die barracudas?
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Velgjes opgehaald.. eindje gereden naar dronten (vanaf Den Haag), maar een leuk vooruitzicht!

Preview!
rimsuo-1.jpg
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

ziet er goed uit man! fotootjes nadat ze geplaatst zijn ;)
dat rode lijntje is weer lekker apart dan die boavistas
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

planning:

Misschien een gti gril om die rode lijn in toon te houden, maar dan een matzwart 'tsi' logo-tje aan de voorkant?

lol ik heb de smaak te pakken! nieuwe hobby pimpmypolo
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

oeh, gti grilletje jah? ;)
misschien ook nog die rode stickering dat je polo een red on black wordt? ;)

haha, leuke benaming! Big Grin
zou wel grappig zijn om de tuning en styling van het forum uit elkaar te halen en de een dan tuning te noemen en de styling dan de pimpmypolo :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Gewoonjan zei:
oeh, gti grilletje jah? ;)
misschien ook nog die rode stickering dat je polo een red on black wordt? ;)

haha, leuke benaming! Big Grin
zou wel grappig zijn om de tuning en styling van het forum uit elkaar te halen en de een dan tuning te noemen en de styling dan de pimpmypolo :lol:

haha lol, wie weet!



Nog iets;
sinds die verlaagd is hoor ik een geluid met naar rechts insturen, toen ging ik terug bleek dat de stabilisatorstang bij de bout is afgebroken.. dus even tussenuit gehaald om verder te kunnen rijden.

Hij gaat hem bestellen en me bellen morgen om de prijs.. Hij zegt dit heel vreemd te vinden en dat waarschijnlijk metaalmoe kan zijn :?

Ik ga hem morgen vertellen dat die ouwehoert met z'n 'metaalmoe'! Kan toch niet bij een auto die niet eens een jaar oud is!?

ik betaal echt geen nieuwe :!:
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Mauri zei:
@snowdude: zaterdag! Dan foto's

@mitchi3: misschien als winterset gebruiken (goed idee van snowdude hihi).

Damn, ik ga geld vragen voor mijn goede ideetjes Big Grin haha...

Vind de GTI velg niet zo mooi vandaar dat ik ze in gunmetal wil laten spuiten en als wintervelgen ga gebruiken. Vind de Boavista velg mooier (dus als er iemand wil ruilen tegen die tijd, let me know)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!