FFA
Premium lid
Dat zou een prostituee ook gezegd kunnen hebben2 klanten is een rustige dag
Audi
A3 8Y
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou een prostituee ook gezegd kunnen hebben2 klanten is een rustige dag
je weet niet wat ik in m'n vrije tijd doe...Dat zou een prostituee ook gezegd kunnen hebben
Ik sta bij jou nergens van te kijkenje weet niet wat ik in m'n vrije tijd doe...
Gaan we zeker doen! Dat komt goed.Insgelijks kerel! Geniet van je mooie nieuwe aankoop! Binnenkort wanneer je maar is tijd hebt elkaar ff opzoeken. Kan ik hem bewonderen als die in je auto zit!
Ho, nu heb ik mijzelf verraden. Oepsie.Toch wel leuk als je eerst dit leest op FB en dan hier nogmaals, zo van ah ben jij dat
10 keer een stuur geplaatst / omgeruild en je laptop aangesloten in totaal met 3 verschillende auto's. Oh en de kabels natuurlijk getrokken. Daarnaast 3u van je tijd geclaimd. Ik vind dat je wel wat hebt gedaan haha. Vergeet ik nog iets?Wat heb ik nou weer gedaan?
Waar heb ik dit eerder gezien?Allebei de bumpers zijn naar de spuiter, mijn R-line voorbumper en mijn GTI achterbumper. Ze verwachten dat deze voor het weekend klaar zijn. Ondertussen kan ik weer lekker rijden in de Polo AW DSG met 115 pk onder de motorkap. Binnenin zit ook de virtual cockpit, blijft toch heel mooi!
Vandaag ook begonnen met het plasti dippen van mijn inlegdelen rondom de mistlampen en de onderste grill. Foto's van het resultaat zal ik later nog delen met jullie.
Sssttt, verraad mij nou niet.Waar heb ik dit eerder gezien?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.