Voorstellen Max1996 - Polo AW R-line TSI 115pk

Met een gechipte auto merk je meestal wel dat hij iets feller is.
Ik vind de auto in het algemeen beter rijden.
Op 95 kan ook gewoon prima hij zal er niet van kapot gaan oid.

Vergeet alleen niet dat wanneer je 1x 98 tank je hier ook niet het maximale van merk gezien er altijd zo een 5/10L 95 in je tank en leidingen blijft zitten.
En dus ook andersom 1x 95 tanken en dan duur het ook weer een paar keer voordat je weer puur 98 heb.

Ik rij zelf heel weinig dus die paar euro op een tank maakt mijn niet uit, maar als je veel rijdt snap ik de keuze
 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Mooie auto! Leuke en smaakvolle upgrades. Dat alarm klasse 5, waar heb je dat laten installeren? Ik ben nog op zoek naar een goede installateur (y).
Bedankt! Ik moest even in mijn archief duiken maar ik heb het gevonden. Alarm gekocht via movingintelligence.nl. Als je een offerte opvraagt koppelen ze je aan een van de aangesloten dealers / bedrijven. Ik heb het alarmsysteem laten inbouwen in Oss bij Mobility Installations B.V. / CAR Media B.V.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Met een gechipte auto merk je meestal wel dat hij iets feller is.
Ik vind de auto in het algemeen beter rijden.
Op 95 kan ook gewoon prima hij zal er niet van kapot gaan oid.

Vergeet alleen niet dat wanneer je 1x 98 tank je hier ook niet het maximale van merk gezien er altijd zo een 5/10L 95 in je tank en leidingen blijft zitten.
En dus ook andersom 1x 95 tanken en dan duur het ook weer een paar keer voordat je weer puur 98 heb.

Ik rij zelf heel weinig dus die paar euro op een tank maakt mijn niet uit, maar als je veel rijdt snap ik de keuze
Bedankt voor je reactie, maar ik bedoelde meer het feit dat wat @Max1996 zei. Op welke brandstof je auto gechipt is. Gaat het dan om welke brandstof er in de auto zat ten tijde van de chiptuning?
Ik snap idd dat 1x EURO 98 tanken niet gelijk verschil geeft.
Ik rijd idd wel veel dus vind het zonde om duurder te tanken. Klinkt heel onlogisch maar toch.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Auto staat momenteel bij de spuiter. Door redelijk wat steenslag op de voorbumper was ik niet meer tevreden over de lak, te veel kleine beschadigingen. Morgen kan ik de polo weer ophalen en is de bumper weer "zo goed als nieuw".

Volgend project:
  • Verlagingsveren van Cobra
  • Spacers?
De polo is natuurlijk al een tijdje terug van de spuiter. Voorbumper ziet er weer prachtig uit! Ik ben heel tevreden met het restultaat.

Inmiddels ook de volgende verlagingsveren besteld om het volgende "projectje" te gaan starten.
https://www.extremecarstyling.nl/cobra-suspension-verlagingsveren-cobra-springs-07-8286.html#
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Hoeveel was je kwijt voor het laten spuiten van je voorbumper?
€300 inclusief demontage en montage. Ik heb de auto bij de spuiter geparkeerd en 3 dagen later weer opgehaald.
Spuiter is wel een bekende en natuurlijk in cash betaald om de kosten te drukken.

Het spuiten van een polo 6R/6C bumper is wel goedkoper t.o.v. een bumper van een AW.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
€300 inclusief demontage en montage. Ik heb de auto bij de spuiter geparkeerd en 3 dagen later weer opgehaald.
Spuiter is wel een bekende en natuurlijk in cash betaald om de kosten te drukken.
Ja uiteraard. Ik heb ook ontzettend veel steenslag en vind dat ook erg zonde. Maar vind het 't bijna niet waard om hem te laten spuiten. Het is vooral optisch en als je het niet weet dan zit het er ook niet.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Cobra veren ontvangen. Helaas op iedere veer wel een aantal beschadigingen, neem aan dat dit niet hoort bij een nieuw product. Bedrijf een email verstuurd dat ik een passende oplossing wens. Hieronder een aantal foto's van de beschadigingen, zal jullie niet lastig vallen met alle foto's.

Nog even geduld dus. Maar goed, iets accepteren wat in mijn ogen niet 100% klopt ook al wil ik het graag hebben is niet slim.
 

Bijlagen

  • IMG_2152.jpg
    IMG_2152.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 42
  • IMG_2156.jpg
    IMG_2156.jpg
    916.4 KB · Weergaven: 41
  • IMG_2153.jpg
    IMG_2153.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 42
  • IMG_2155.jpg
    IMG_2155.jpg
    1 MB · Weergaven: 41
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Twee chromen balkjes in de grill zwart gewrapt zodat ze mooi overeenkomen met het logo. Bij de eerste foto zit enkel de linker balk in wrap. Bij foto twee zitten ze allebei in de wrap. Als laatste nog een foto toegevoegd die ik heb gemaakt na het wassen maar voor het wrappen.
Het komt omdat de veren worden opgehangen aan een haak als ze gespoten worden. Dus elke veer heeft het, het is dus geen beschadiging. Logisch ook, en weer wat geleerd! Nu een afspraak maken om ze te laten monteren.
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Net bij de garage geweest voor de gestolen emblemen. Complimenten aan de garage want ik had enkel een afspraak om de schade te inspecteren voor de verzekering, echter hebben ze meteen alle plakresten verwijderd en de panelen gepolijst zodat het er weer strak uit ziet. Nu wachten totdat de nieuwe logo's binnen zijn en dan is het opgelost.
Omdat het diefstal betreft wordt hoogstwaarschijnlijk alles door de verzekering gedekt.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Nieuwe emblemen zijn inmiddels door de garage netjes erop geplakt, ziet er weer uit als nieuw. Zaterdag de nieuwe veren laten monteren bij @Antera. Alvast een before foto.
 

Bijlagen

  • FEB18CBC-FBD6-4E69-82EF-87A86495CD81.jpeg
    FEB18CBC-FBD6-4E69-82EF-87A86495CD81.jpeg
    4.1 MB · Weergaven: 49
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Morgen naar Vagtechniek voor een longlife onderhoudsservice (grote beurt). Vorige week al de K&N luchtfilter gereinigd met natuurlijk de K&N reinigingskit. Zo nog even de auto wassen en het interieurfilter vervangen.

Dan kunnen we er weer 15.000 km tegenaan tot de kleine beurt. Helaas rij ik nu gemiddeld 40.0000 km per jaar dus dat zal niet lang duren.

Ps. ik hoop binnenkort wellicht een nieuwe auto te kunnen presenteren.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Morgen naar Vagtechniek voor een longlife onderhoudsservice (grote beurt). Vorige week al de K&N luchtfilter gereinigd met natuurlijk de K&N reinigingskit. Zo nog even de auto wassen en het interieurfilter vervangen.

Dan kunnen we er weer 15.000 km tegenaan tot de kleine beurt. Helaas rij ik nu gemiddeld 40.0000 km per jaar dus dat zal niet lang duren.

Ps. ik hoop binnenkort wellicht een nieuwe auto te kunnen presenteren.
Hey Max, vraagje. Heb je geen longlife olie? dan wordt service interval 30.000 of 2 jaar. Dit heb ik nu wel bij de passat.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!