Meer opties module Polo 9n

Beste forumleden,

Graag zou ik wat extra opties willen aanzetten in mijn polo. Nu kwam ik er bij de dealer achter dat ik er een module in heb zitten van niets (alleen elektrische ramen, en alle standaard dingen).
Graag zou ik ook vergrendelen boven de 15 km/h, kofferbak laten open springen, coming home en dat soort functies willen hebben.
Is dit een kwestie van een nieuwe comfort module kopen? Zo ja als iemand dit weet welke dan? en waar moet ik op letten?
Vreemd genoeg is dit voor de dealer heel lastig om te regelen..

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
De dealer zegt zoveel dingen. Het is gewoon mogelijk. Kofferbak open laten springen heb je andere gasveren voor nodig. Coming home zit niet in je module en is ook niet beschikbaar op een 9N(3) dus je zal een aftermarket module moeten kopen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Bedankt voor jullie reacties, maar de dealer zegt vreemd genoeg dat vergrendelen niet is in te stellen in de vagcom instellingen..
Moet je tegen die dealer eens zeggen dat hij niet zo moet lullen en z'n werk goed moet doen. Dat anti car-jacking sluiten is wel in te stellen want dat is bij mij ook gedaan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: MK_RJ
Moet je tegen die dealer eens zeggen dat hij niet zo moet lullen en z'n werk goed moet doen. Dat anti car-jacking sluiten is wel in te stellen want dat is bij mij ook gedaan.
Er zijn veel dealers die alleen met een vas kast werken en daar zijn dat soort dingen afgeschermd. En aanpassingen zijn wel mogelijk met geheime codes volgens mij maar ze mogen het officieel niet doen.

Met VCDS is alles in te stellen als de auto het ondersteund.
Dus je moet een kabel en software kopen of iemand zoeken die er een heeft, zoals ik heb VCDS 12.12.0



Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: MK_RJ
UPDATE~
Wat betreft het vergrendelen boven de 15 kilometer per uur, zelf een vag com kabel met software aangeschaft, kabeltje komt uit China en werkt perfect en dat voor €15 euro -> http://www.aliexpress.com/item/Prof...COM-12-12-0-VCDS-HEX-CAN-USB/32247978122.html

En over het coming home en leaving home, ook een kastje voor besteld, Plug & Play zoals ze dat zo mooi zeggen, stekkertjes inklikken en klaar ben je. Ook dit werk allemaal perfect, er zat een schakelaar bij met de wel bekende 'auto' stand, bij donker gaat m'n verlichting nu ook automatisch aan, een aankoop met verschillende voordelen dus! Verder kun je dit kastje op verschillende manieren programmeren, je kunt bijvoorbeeld kiezen voor bij de CH en LH voor de mistlampen+achterlichten of koplampen+achterlichten, dit is simpel in te stellen via een jumper. (je kunt ook nog andere aanpassingen doen, bijvoorbeeld instellen of bepaalde verlichting op de sensor moet werken ja of nee) Verder zit er een duidelijke Engelse handleiding bij!
Dit kastje + schakelaar en sensor kost € 53 euro.
Zie hier -> http://www.aliexpress.com/item/VW-A...f-MK4-4-IV-Jetta-MK4-Bora-Polo/684927137.html

Al met al 2 goede aankopen waar ik zeker geen spijt van heb!
Voor vragen kun je me altijd een PB sturen!
 
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
  • Leuk
Waarderingen: Woefer en Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!