hallo!
Ik ben Rico en ben nog niet zolang lid vande groep en nu heb ik het volgende.. heb echt al zoveel topics gelezen maar k kom er niet uit..
Ik heb een Polo 6c 1.2 TSI 90PK uit 2014 met CJZC.
Ik zit met een probleem,
Vorige maand ree ik opde snelweg en bij het door trekken tot de 110 tot ik opeens een EPC melding kreeg, samen met een startstop storing. Daarbij viel het vermogen ook grotendeels weg en schokte de auto heel erg.
Ik heb hem al laten uitlezen, foutcodes P0087 en P0300/P0301/P0303 kwamen omhoog.
Dus natuurlijk gingen we al uit van de hogedruk brandstofpomp omdat het alleen inde hogere tourental is dat die stottert/inhoud/hapert, echter na controlle bleek die dus wel de juiste druk aftegeven volgends de garage...
injectoren zijn opgestuurt omte laten testen alleen ik zit gewoon echt met me handen in het haar van wat kan dit nou wezen..
iemand hier ervaring mee of het zelfde gehad ?
Ik ben Rico en ben nog niet zolang lid vande groep en nu heb ik het volgende.. heb echt al zoveel topics gelezen maar k kom er niet uit..
Ik heb een Polo 6c 1.2 TSI 90PK uit 2014 met CJZC.
Ik zit met een probleem,
Vorige maand ree ik opde snelweg en bij het door trekken tot de 110 tot ik opeens een EPC melding kreeg, samen met een startstop storing. Daarbij viel het vermogen ook grotendeels weg en schokte de auto heel erg.
Ik heb hem al laten uitlezen, foutcodes P0087 en P0300/P0301/P0303 kwamen omhoog.
Dus natuurlijk gingen we al uit van de hogedruk brandstofpomp omdat het alleen inde hogere tourental is dat die stottert/inhoud/hapert, echter na controlle bleek die dus wel de juiste druk aftegeven volgends de garage...
injectoren zijn opgestuurt omte laten testen alleen ik zit gewoon echt met me handen in het haar van wat kan dit nou wezen..
iemand hier ervaring mee of het zelfde gehad ?
Volkswagen
Polo 6C