meerdere vragen polo 9N

meerdere vragen polo 9N

Heb een polo highline uit 2002

Zit daar al mistlampen voorbereiding in zoals kabelboom en relais?
ik weet iig dat ik een andere schakelaar moet en mistlampen + roosters

kan er ook een origineel schuifdak in gebouwd worden?

en kan er ook een instrumentenpaneel in met in het midden een display zonder te knippen ed. dus gewoon ouwe eruit en andere erin?

en ik zoek nog een een dichtklapbare aflegvakje midden op het dashboard
 
@ mistlampen
Er ligt totaal geen voorbereiding, maar niet gevreesd er zijn hele kabelbomen te koop op kufatec.de

@ schuitkanteldak
Dit zou wel kunnen, maar gaat niet zo makkelijk als het lijkt. Ook hier moet alle bekabeling aangelegd worden en moet je hoogstwaarschijnlijk (beste optie) er een nieuw dak in laten zetten zodat je op de juiste plek een gat in je dak hebt.
Ik heb hier nog een schuifkanteldak met bediening en motor liggen dat voor een klein prijsje weg mag ;)

@ instrumentenpaneel
Je bedoelt waarschijnlijk een volledige FIS teller, deze moet sowieso door de dealer ingeleerd worden en daarnaast moet de bekabeling aangepast worden.

@ bakje op je middenconsol
Deze is als enige van al je vragen simpel in te bouwen en gwn te bestellen op duitse site's of op ebay.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!