Vixie
Lid
Hallo allemaal!
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Goedele, 25 jaar en ik kom uit het Belgisch Limburg, vlak aan de Nederlandse grens.
En deze 9n3 is Davina. Ik ging op een zekere zondag een keer naar haar kijken, niet wetende dat ik met een auto zou thuis komen, en ja hoor, het was liefde op eerste gezicht. [emoji6]
Ik ben haar momenteel naar mijn eigen smaak aan het personaliseren; ik heb nieuwe koplampen erin gezet en er zitten ook nieuwe velgen erin. Ook heb ik voor alle lolligheid een embleem van het Autobot-teken erop gezet. Omdat het kan. En uiteraard omdat ik als kind altijd al gek ben geweest van Transformers. Tja. [emoji6]
Zo zag ze er eerst uit:
En op dit moment ziet ze er zo uit:
Ik ben van plan om nog meer aanpassingen te doen; o.a.:
- Shark Fin antenne;
- Uitlaatsierstuk, zodat ze er toch een stuk sportiever uitziet;
- Booskijkers;
- Donkere raamfolie op achterruit en twee kleine ruiten vanachter;
- Eventueel een kleine verlaging zie ik ook nog wel zitten.
Dat is het wel zo'n beetje denk ik.
Ik ben vrij vaak op de baan dus als een van jullie mij ergens spotten, tuut en zwaai gerust maar een keer hee. [emoji16]
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Goedele, 25 jaar en ik kom uit het Belgisch Limburg, vlak aan de Nederlandse grens.
En deze 9n3 is Davina. Ik ging op een zekere zondag een keer naar haar kijken, niet wetende dat ik met een auto zou thuis komen, en ja hoor, het was liefde op eerste gezicht. [emoji6]
Ik ben haar momenteel naar mijn eigen smaak aan het personaliseren; ik heb nieuwe koplampen erin gezet en er zitten ook nieuwe velgen erin. Ook heb ik voor alle lolligheid een embleem van het Autobot-teken erop gezet. Omdat het kan. En uiteraard omdat ik als kind altijd al gek ben geweest van Transformers. Tja. [emoji6]
Zo zag ze er eerst uit:

En op dit moment ziet ze er zo uit:

Ik ben van plan om nog meer aanpassingen te doen; o.a.:
- Shark Fin antenne;
- Uitlaatsierstuk, zodat ze er toch een stuk sportiever uitziet;
- Booskijkers;
- Donkere raamfolie op achterruit en twee kleine ruiten vanachter;
- Eventueel een kleine verlaging zie ik ook nog wel zitten.
Dat is het wel zo'n beetje denk ik.
Ik ben vrij vaak op de baan dus als een van jullie mij ergens spotten, tuut en zwaai gerust maar een keer hee. [emoji16]