.@Graafie: Goede tip man. Thanks!
Stom hè, niet eens zo'n moeilijke naam en er niet op kunnen komen, 't is de leeftijd denk ik. :lol:
.@Graafie: Goede tip man. Thanks!
Jij was met die pepper grey Polo?Jammer dat ik er al zo vroeg al vandoor moest wegens andere verplichtingen.
volgende keer beter, was in idd geval een goede opkomst.
Jammer dat je weer zo snel weg moest, ik heb je polo niet eens kunnen bekijken. Stond je eerst ook op een andere plek te wachten? Het liep namelijk niet helemaal volgens planning, de geplande plek was al helemaal vol namelijk. Hopelijk kom je een volgende keer ook weer langs en kun je langer blijven zodat we je polo eens goed kunnen bekijken.Ja inderdaad dat was ik.
Ze zijn tè mooi denk ik...Waar blijven de foto's jongens? Maurits, onze fotograaf heeft er best wel een aantal geschoten, ze zijn toch niet mislukt?
Ze zijn tè mooi denk ik...
Jammer dat je weer zo snel weg moest, ik heb je polo niet eens kunnen bekijken. Stond je eerst ook op een andere plek te wachten? Het liep namelijk niet helemaal volgens planning, de geplande plek was al helemaal vol namelijk. Hopelijk kom je een volgende keer ook weer langs en kun je langer blijven zodat we je polo eens goed kunnen bekijken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.