Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil er ook gerust bij zijn, 18 april is voor mij het beste.
En in de buurt van Mechelen is ideaal voor mij ;)
Maar niet voor onze Nederlandse vrienden vrees is. We gaan het hier met zen allen ook eens moeten eens geraken over de plaats hé mensen of we kunnen nog een poll starten. :D
Tussen 11 en 18 mei gaat het ook gelijk op zo te zien. Straks moeten we er nog 2 organiseren ;)

En over terrein, ik heb anders een idee. Waarom gaan we eigenlijk niet naar een echte meeting die echt organiseert is. En daar kunnen we allemaal naast elkaar staan?

En over terrein, ik heb anders een idee. Waarom gaan we eigenlijk niet naar een echte meeting die echt organiseert is. En daar kunnen we allemaal naast elkaar staan?
Is een leuk idee, maar vele meetings hebben een selectie aan de ingang zoals bijvoorbeeld "minstens velgen en verlaging" en niet iedereen voldoet aan die eisen en ook niet iedereen is een "tuner" ... Ik denk luidop momenteel. Heb je anders een concreet idee? Welke meeting bijvoorbeeld?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit op 18 mei in duitsland
1277970_426306544153598_323619119_o.jpg

ps: vergewis jullie er van als er echt veel wagens komen op dagen, dat je best even gaat een praatje doen met de desbetreffende gemeente en dat de lokale blauwe mensen dan niet zich in hun achterwerk gebeten gaan voelen als ze er een hoop wagens zien , er ook rally ritjes gehouden worden :D

Want zonder navraag te doen ga je problemen veroorzaken, en zo ga je ook andere mensen tegen je krijgen, die in het auto - Tuning gebeuren zitten in België als er wat fout moet lopen als het niet toegelaten is door de gemeente.

wij doen 3 meetings dit jaar in Belgie met een hele groep Tuning Vrienden, waarover weldra wel meer op het forum te vinden zal van zijn.
En anders eens een groot Europees Polo 6R treffen houden, op een locatie, in duitsland zijn er zoal 2 polo 6R forums die daar ook wel oor naar zullen hebben ;)

Volkswagen  Polo 6R 
ik zit op 18 mei in duitsland
0637X06A20AR4-0.jpg

ps: vergewis jullie er van als er echt veel wagens komen op dagen, dat je best even gaat een praatje doen met de desbetreffende gemeente en dat de lokale blauwe mensen dan niet zich in hun achterwerk gebeten gaan voelen als ze er een hoop wagens zien , er ook rally ritjes gehouden worden :D

Want zonder navraag te doen ga je problemen veroorzaken, en zo ga je ook andere mensen tegen je krijgen, die in het auto - Tuning gebeuren zitten in België als er wat fout moet lopen als het niet toegelaten is door de gemeente.

wij doen 3 meetings dit jaar in Belgie met een hele groep Tuning Vrienden, waarover weldra wel meer op het forum te vinden zal van zijn.
En anders eens een groot Europees Polo 6R treffen houden, op een locatie, in duitsland zijn er zoal 2 polo 6R forums die daar ook wel oor naar zullen hebben ;)
Ik geef je absoluut gelijk moest het echt een grote meeting zijn, maar ik denk nu niet dat het zo gigantisch zal zijn. Als ik de poll zo bekijk gaan er mss 10 auto's ergens samenkomen op een parking om een praatje te slaan. Zou daar veel tegenspraak op zijn? Ik heb uiteindelijk weinig ervaring met zulke dingen, dus ik kan fout zijn.

Ja je hebt gelijk, op meetings zal het moeilijk gaan.

En toch enkel met forum leden afspreken.

Uhm, dan is het beter dat we op een supermarkt parking gaan VB: Makro Eke is er een groot parking en zou het wel veilig zijn om geen blauwe mensen te laten verwittigen of parking van de Carrefour...

Ja je hebt gelijk, op meetings zal het moeilijk gaan.

En toch enkel met forum leden afspreken.

Uhm, dan is het beter dat we op een supermarkt parking gaan VB: Makro Eke is er een groot parking en zou het wel veilig zijn om geen blauwe mensen te laten verwittigen of parking van de Carrefour...
Dat is idd een heel goed idee, daar heb ik ook al aan gedacht. Is de parking van de Makro toegankelijk als de winkel gesloten is? Ik weet dat er zo'n rotonde aan is, maar weet niet meer of er een hek is. Of idd de parking van een Carrefour ergens noordelijker (omgeving Sint-Niklaas).

de afstand maakt me niks uit, hebben ooit zoveel meetings gereden....
gewoon ergens net als de meern in nl afspreken bij wegrestaurant daar kunnen we gewoon gezellig samen raken zonder ook maar enige problemen met blauw te krijgen, ge moet ook niet aan blauw denken het is gewoon een klein schalige bijeenkomst zonder poespas dus wat mij betreft mechele of eke of st niklaas maakt me niets uit......

Ik vind de parking van de Makro in Eke dan wel een goed idee. Het is afgelegen, dus er kunnen moeilijk buren klagen en er is veel plaats. De poll gaat wel gelijk op dus dat is dan ook nog een probleem.

Voor mij maak het niet uit welke datum 11 mei of 18 mei :)
Voor mij ook niet, maar ja dat geldt niet voor iedereen natuurlijk en er zijn mensen die verlof moeten nemen en die moeten dat waarschijnlijk wel wat op voorhand weten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!