Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar niet voor onze Nederlandse vrienden vrees is. We gaan het hier met zen allen ook eens moeten eens geraken over de plaats hé mensen of we kunnen nog een poll starten.Ik wil er ook gerust bij zijn, 18 april is voor mij het beste.
En in de buurt van Mechelen is ideaal voor mij![]()
Ja mannen, we gaan hier moeten beslissen hé...tot wanneer loopt deze poll ? ik moet het op tijd weten om verlof te kunnen vragen. anders kan ik er helaas niet bij zijn ...
Is een leuk idee, maar vele meetings hebben een selectie aan de ingang zoals bijvoorbeeld "minstens velgen en verlaging" en niet iedereen voldoet aan die eisen en ook niet iedereen is een "tuner" ... Ik denk luidop momenteel. Heb je anders een concreet idee? Welke meeting bijvoorbeeld?En over terrein, ik heb anders een idee. Waarom gaan we eigenlijk niet naar een echte meeting die echt organiseert is. En daar kunnen we allemaal naast elkaar staan?
Ziet er een leuke meeting uit, maar dat gaat denk ik teveel "tuning" zijn voor sommigen en idd selectie volgens mij.In brugge was er een op 18 mei dat weet ik wel, maar ja niet iedereen heeft velgen en is verlaagd.
https://www.facebook.com/events/224273771078403/261098010729312/?notif_t=plan_mall_activity
Ik geef je absoluut gelijk moest het echt een grote meeting zijn, maar ik denk nu niet dat het zo gigantisch zal zijn. Als ik de poll zo bekijk gaan er mss 10 auto's ergens samenkomen op een parking om een praatje te slaan. Zou daar veel tegenspraak op zijn? Ik heb uiteindelijk weinig ervaring met zulke dingen, dus ik kan fout zijn.ik zit op 18 mei in duitsland
ps: vergewis jullie er van als er echt veel wagens komen op dagen, dat je best even gaat een praatje doen met de desbetreffende gemeente en dat de lokale blauwe mensen dan niet zich in hun achterwerk gebeten gaan voelen als ze er een hoop wagens zien , er ook rally ritjes gehouden worden
Want zonder navraag te doen ga je problemen veroorzaken, en zo ga je ook andere mensen tegen je krijgen, die in het auto - Tuning gebeuren zitten in België als er wat fout moet lopen als het niet toegelaten is door de gemeente.
wij doen 3 meetings dit jaar in Belgie met een hele groep Tuning Vrienden, waarover weldra wel meer op het forum te vinden zal van zijn.
En anders eens een groot Europees Polo 6R treffen houden, op een locatie, in duitsland zijn er zoal 2 polo 6R forums die daar ook wel oor naar zullen hebben![]()
Dat is idd een heel goed idee, daar heb ik ook al aan gedacht. Is de parking van de Makro toegankelijk als de winkel gesloten is? Ik weet dat er zo'n rotonde aan is, maar weet niet meer of er een hek is. Of idd de parking van een Carrefour ergens noordelijker (omgeving Sint-Niklaas).Ja je hebt gelijk, op meetings zal het moeilijk gaan.
En toch enkel met forum leden afspreken.
Uhm, dan is het beter dat we op een supermarkt parking gaan VB: Makro Eke is er een groot parking en zou het wel veilig zijn om geen blauwe mensen te laten verwittigen of parking van de Carrefour...
Voor mij ook niet, maar ja dat geldt niet voor iedereen natuurlijk en er zijn mensen die verlof moeten nemen en die moeten dat waarschijnlijk wel wat op voorhand weten.Voor mij maak het niet uit welke datum 11 mei of 18 mei![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.