Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
zal in orde zijn de 11ste de meeting toch al 13 wagens zo te zien . hoopelek komen der nog en beetje bij Stick Out Tongue en ze spreeken er nog jaaren over Stick Out Tongue haha Big Grin toevalig niemand van die 13 man die samen wilt oprijden ik ben van regio aalst want aleen is maar aleen he haha greets

ik wil wel aalst passeren om samen te gaan Big Grin
kom van knokke, stuur je adres en gsm via pm en we spreken dan wel af Big Grin

mvg

Volkswagen  polo 6r  1.2 
ik wil wel aalst passeren om samen te gaan Big Grin
kom van knokke, stuur je adres en gsm via pm en we spreken dan wel af Big Grin

mvg

yee zeg voor mij is dat goed afspreeken aan Executive Club Private Golf. wil je mij juist nog en sms stuuren dat ik jouw nummer heb voor de dag zelf voor welk uur enzo . en voor de forum leden die ook komen naar de meeting aangezien de meeste afspreeken aan tankstation in weteren kune we daar al en eerste keer kennis maaken en zo samen door rijden naar die golf club voor dinsterzz en zo samen derekt naar de makro in eke ale als dat voor julie goed is he ik flap er ook zo maar iets uit he Big Grin greets

.  .  . 
Hahaha mensen, Wetteren en Eke is helemaal niet ver van elkaar hé. Stick Out Tongue
Is het dan niet gewoon beter om direct naar de makro te rijden ipv eerst af te spreken in Wetteren? En dan moeten jullie nog zien dat je aan de juiste kant staat ook hé :) ... Iedereen doet natuurlijk wat hij of zij wil hé ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!