Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Woodman

Nieuw lid
Moest et niet lukken altijd welkom voor is aande vagcom te hangen ;) en moet ge niet voor betalen. :p
@IbifaHo: U hebt PB

En om een beetje on-topic te blijven, heeft iemand van de Belgen een idee waar we eventueel eens zouden kunnen samenkomen om te vieren dat België nu ook officieel bij het forum hoort?

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje 'centraal' mss. Ergens rond Mechelen oid?
Goed idee, we zouden mss ook kunnen afwachten wie er geïnteresseerd is om te komen en dan zien waar iedereen vandaan komt bijvoorbeeld om zo een centrale plaats te bedenken. Zo wordt het natuurlijk wel iets ingewikkelder.

Ik ben geïnteresseerd maar dat wist Tim wss al;)
Van west-Vlaanderen regio Kortrijk

Volkswagen  Polo 6R r-line 
Ah zo :) nog nooit geweest. Toevallig is hier op 5km ook een gemeente die Hofstade heet, daarmee was ik verward.

Op een belgische meet ben ik zowieso aanwezig! Heb 1 keer de Nederlandse meet bijgewoond en toen was er een mooie opkomst + was wel een grappig zicht zo 20 polo's achter en naast elkaar op de snelweg :p

ik ben van knokke(kust) dus waar het ook zal zijn, is het rijden, dus voor mij maakt het niet zoveel uit

mvg

Volkswagen  polo 6r 
Heel goed jongens, nu nog mensen die een goede plaats weten zijn. Ik hoorde hier al over een terrein in Hofstade...

We kunnen natuurlijk ook altijd voor een lokatie gaan wat noordelijker, zoals omgeving Sint Niklaas of iets dergelijks, dan is het mss een beetje gemakkelijker voor de Nederlandse vrienden om eens langs te komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!