MelvinGTI6r
Nieuw lid
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p10)
Dat is wel jammer van die chip. Ik dacht dat het gelijk was aan de chip van de ibiza cupra 1.4 tsi, zal eens informeren.
Idd bij extreme tuning hebben zij die actie, scheelt op een schroefset van kw toch snel min. 300€ op montage.
MyPoloCandy zei:MelvinGTI6r zei:Verlaging gaat zeer binnenkort gedaan worden, ik las dat er een actie is bij een bedrijf die de montage gratis geeft icm KW schroefsets en ook 20% korting op JD chips.
Dat heb ik ook gelezen ja, bij xtreme-tuning in Poeldijk toch 14 November?.
Ik heb een aantal weken terug contact gehad met JD en die zeiden dat de Polo 6R een nieuw soort ECU heeft die ze nog niet kunnen lezen, en dat het een kwestie van maanden was voordat dit wel mogelijk is. Ik weet niet of het inmiddels al mogelijk is, ik neem aan van niet anders zouden ze het toch wel op de website zetten. Denk dat er best veel mensen zitten te wachten op een chip van JD voor de 1.2TSI.
Dat is wel jammer van die chip. Ik dacht dat het gelijk was aan de chip van de ibiza cupra 1.4 tsi, zal eens informeren.
Idd bij extreme tuning hebben zij die actie, scheelt op een schroefset van kw toch snel min. 300€ op montage.