Mf stuur inbouw:)

Hi, ik ben vanplan om een mf stuur te laten inbouwen. De stuur heb ik al weet iemand een goede inbouwstation in rotterdam of omgeving? Of misschien iemand die et uit de groep kan doen:)?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 75pk 
Bedankt. Ik moet nog de airbag kabelset hebben 5K0 971 584 A weet iemand waar ik dit zo snel mogelijk kan kopen

Btw me airbag paste er niet op ga nu gwn de knopjes laten inbouwen op me huidige stuur
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 75pk 
Omdat er in een Mf stuur ook electronica zit en ik denk dat als het had gewerkt iedereen voor die oplossing zou zijn gegaan. Is geprobeerd en werkt niet.
Zou opzoek gaan naar complete set, dan weet je dat het goed is en verspil je niet onnodig geld. Zoek even op het forum, er is een topic over wat wel en niet kan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Alles zou moeten werken, ook je tellerunit zou je moeten kunnen bedienen.
Als je golf 6 airbag koopt, let dan wel goed op dat je airbag hebt met de mf airbagkabel.
Niet alle golf 6 sturen hadden stuurbediening nml.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Kan iemand misschien de juiste onderdeel nummers van een MF Stuur met onderdelen plaatsen. Wil dit namelijk ook doen maar weet door het vele zoeken niet meer wat ik nou precies moet hebben.
Door de bomen het bos niet meer zien eigenlijk.

Bvd
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!