MF-stuur R-line

KYC,
wat je daar ziet onder de climatronic is dus de USB houder (zeg ik het zo goed?) die dus dmv een kabeltje verbonden is met de Zenec 2010. Ik weet niet wat die media box in je handschoenkastje en onder de pasagiersstoel normaal voor functie heeft. Ik heb de Polo besteld zonder radio/nav want ik vond de systemen van VW veel te duur maar bij de zenec heb je dat dus niet nodig.
Nog een voordeel is dat ik dus zo'n interne antenne onder het dashboard heb geplaatst voor de navigatie zodat ik niet zo'n antenne op het dak heb waaraan je meteen kunt zien dat er navigatie aan boord is.
Ik heb geen nieuwe witte climatronic maar die met de blauwe verlichting. Ik heb wel al rond gekeken voor de witte maar die zijn me toch te duur. 200 euro max. zou ik er voor willen betalen maar niet tussen de 400 en 500 euro.
 
uhm niet echt maar ik merk dat ik de toeter niet meer zo makkelijk in kan drukken...ik moet echt in het midden drukken dan hoor ik hem maar normaal zou je ook snel via de zijkanten moeten toeteren.
 
ja precies dat heb ik ook.. echt raar..
ik kan hem links helemaal niet indrukken, daar zit ook geen kier meer zeg maar, rechts des te groter maar moet je super ver doordrukken.
ik krijg er alleen echt geen beweging in en zie ook zo snel niet hoe het geheel eruit kan om het er opnieuw in te zetten..
 
Om zeg maar je airbag/claxon uit je stuur te krijgen moet je eerst de bovenste kap van je stuurkolom losschroeven. Daarna moet je er vanaf de achterkant bij kunnen maar dat is wel een priegelwerk. Je moet hem los kunnen klikken, hij zit met (volgens mij) twee klemmen vast. Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar heb het een keer gezien bij de VW garage.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!