Bij Ali of ergens anders?Inmiddels airbag kabeltje besteld en andere benodigde kabels, ik ga ermee aan de slag. VCDS kabel ook besteld
Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij Ali of ergens anders?Inmiddels airbag kabeltje besteld en andere benodigde kabels, ik ga ermee aan de slag. VCDS kabel ook besteld
Kabel van de airbag komt weg bij de dealer indd. overige onderdelen komen weg van ebayergens anders zou wel een heftige investering zijn
airbag kabels die niet van de dealer komen vertrouw ik overigens ook niet
Met dit stuur en een nieuwe bcm moeten er nog meer draden getrokken worden.Ik zit te twijfelen om gewoon mijn BCM te vervangen en een nieuwe stuur erop te knikkeren, dan hoef ik ook geen kabels te trekken right? gewoon stuur erop en met VCDS enkel? iemand die mij ermee kan helpen, zoja welke BCM heb ik nodig van welke auto?
Deze stuur wil ik hebben
Het is voor mij nog steeds niet duidelijk.
Ik zit te twijfelen om gewoon mijn BCM te vervangen en een nieuwe stuur erop te knikkeren, dan hoef ik ook geen kabels te trekken right? gewoon stuur erop en met VCDS enkel? iemand die mij ermee kan helpen, zoja welke BCM heb ik nodig van welke auto?
Deze stuur wil ik hebben
Het is voor mij nog steeds niet duidelijk.
Hi Dov, kabels trekken is voor mij geen probleem maar moet ik dan niet mijn BCM vervangen? lampen hoef ik niet perse werkend te hebben alleen het knopjes, klopt het dus voor de goede orde dat ik 2 kabels moet trekken en stuur erop en dan vervolgens het VCDS gedeelte?Kabels moeten hoe dan ook getrokken worden.
Hi Dov, kabels trekken is voor mij geen probleem maar moet ik dan niet mijn BCM vervangen? lampen hoef ik niet perse werkend te hebben alleen het knopjes, klopt het dus voor de goede orde dat ik 2 kabels moet trekken en stuur erop en dan vervolgens het VCDS gedeelte?
Mvg
Bingo!!!!!!!! en heb jij een idee of deze erop past?jaaaaaaa
Letsgo ik ga eens contact leggen met de verkoper van de stuur.ja past
ik kan je airbag kabel niet ruiken, airbag kopen met juiste airbagkabel dsg/handgeschakeld/mf etc is het beste
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.