andy1995
Bekend lid
Vanaf 2011 moeten ze we goed zijndus?Naar mijn weten zou ik de modellen van de Golf 6 GTi tot eind 2010 overslaan i.v.m. ketting problemen.
Volkswagen
Polo BLUE GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf 2011 moeten ze we goed zijndus?Naar mijn weten zou ik de modellen van de Golf 6 GTi tot eind 2010 overslaan i.v.m. ketting problemen.
Maak daar maar 2012 vanVanaf 2011 moeten ze we goed zijndus?
Naar mijn weten zou ik de modellen van de Golf 6 GTi tot eind 2010 overslaan i.v.m. ketting problemen.
ketting vervangen dan is het wel opgelost tog? als je de auto voor een koopje krijgtScheelt dat de ed35 geen ketting heeft , maar een distributie riem. Deze golf heeft af fabriek de r20 motor CDL. Deze heeft geen ketting.
De motor van de normale gti is een ketting motor.
En als je hem zou laten staan om de ketting problemen. Dan kun je bijna geen enkele vag kopen voor 2013
Het probleem is verminderd, maar nog altijd wil het wel eens terugkomen.Zouden de kettingproblemen inmiddels al niet eens opgelost zijn dan? Zijn toch allemaal wel op een km-stand dat die waarschijnlijk al een keer vervangen is voor een gemodificeerde?!
Als je ketting je probleem is wel jaketting vervangen dan is het wel opgelost tog? als je de auto voor een koopje krijgt
En houd er rekeing mee dat het vaak afgetrapte auto's zijn
Yes haha , dat was vorig jaar al het planDusss, Wörthersee 2020 voor Michel?
Nap aanwezig?Je hebt ook liefhebbersje moet gewoon weten wat je koopt, en je moet goed je huiswerk doen. That’s it... en met een occasion moet je altijd wel wat geluk hebben.
Zo heb ik mijn ed35 van de eerste eigenaar gekocht + dealer onderhouden , met een huidige km stand van 108k.
Je moet gewoon goed zoeken.
Heb hem uit Duitsland gehaald.Nap aanwezig?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.