Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga proberen er te zijn!Hele mooie Polo! Ook aanwezig op de M&G as zondag?
Nou ik heb een sportdemper eronder laten zetten.. En mijn middendemper was al weggehaald. Dit heeft zeker effect op je geluid. Maar een ander sierstuk wat je aan de achter kant ziet maakt voor het geluid niet uit of het nou een dubbele of een enkele pijp is.Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben niet zo thuis in het segment "uitlaten".. Maakt het nog een ander geluid nu je dit gemonteerd hebt of is het alleen voor de sier?
Dik michiel!
Ik zie je wel eens rijden in Rb!
Super dik , ja heb hele lijst met wat ik wil ! Gaat ook wel goed komen , had ik voor deze ook inprinciepen maar dacht ga geen geld er meer invensteren als ik toch iets snellers wil.
Is dit bij Van Egmond ?
Komt of een S1 of een GTI 6C of WRC
Maar denk dat het een 6c word! Twijfel gezien ik ook een huis wil kopen...
Thanks man! Ja de WRC bumper kan je zo overzetten zonder moeite!Droomwagen man! Mag je trots op zijn, is de WRC bumper zo te plaatsen? Rij zelf ook 6r GTI en heb hier serieus naar zitten kijken afgelopen tijd.
Dat mag hoor, is toch lekker dichtbij zeg maar wanneer je een keer tijd hebt
Broer jij ook hier, zie je morgen
hee topper ! je bent er weerCapsziiee topperrr
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.