Polo 6r peppergrey
Polo 6r peppergrey

Michiel97's GTI

Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.4
Uitvoering
Highline
Kleur
Peppergrey
Bouwjaar
2010
Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben niet zo thuis in het segment "uitlaten".. Maakt het nog een ander geluid nu je dit gemonteerd hebt of is het alleen voor de sier?

Volkswagen  Polo 
Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben niet zo thuis in het segment "uitlaten".. Maakt het nog een ander geluid nu je dit gemonteerd hebt of is het alleen voor de sier?
Nou ik heb een sportdemper eronder laten zetten.. En mijn middendemper was al weggehaald. Dit heeft zeker effect op je geluid. Maar een ander sierstuk wat je aan de achter kant ziet maakt voor het geluid niet uit of het nou een dubbele of een enkele pijp is.

Volkswagen  Polo 6r GTI 
Dik michiel!

Ik zie je wel eens rijden in Rb!

Haha bedankt! Dit is alleen mijn auto al een jaar niet meer, ik rij nu in een zwarte polo Gti verlaagd etc, de grijze polo heb ik inderdaad aan iemand uit dorp verkocht!

Bijlagen

• A4D1C0A4-B9B6-4E03-AD8A-9D0924F55595.jpeg
    A4D1C0A4-B9B6-4E03-AD8A-9D0924F55595.jpeg
    583.2 KB · Weergaven: 44
Volkswagen  Polo 6r GTI 
Bruut , je Gti heb ik nog niet gezien !

Mijn R line gaat na de Zomer weg en gaat wss plaats maken voor wat anders ✊

Volkswagen  Beetle 5C(2012) 
04BB629C-180D-4E9A-B834-14208D57FA78.jpeg FF3B339A-ECC4-4C20-AFA0-C28DAAA91691.jpeg 455F2AB5-5E0D-494E-8829-0B242E4E1172.jpeg Thanks! Ohh plaats maken voor wat groters? die Gti is wel ff wat meer geld in gestoken, ligt echt goed plat en een hoop Carbon en recaro kuipstoeltjes, WRC bumper noem maar op

Volkswagen  Polo 6r GTI 
Super dik , ja heb hele lijst met wat ik wil ! Gaat ook wel goed komen , had ik voor deze ook inprinciepen maar dacht ga geen geld er meer invensteren als ik toch iets snellers wil.

Is dit bij Van Egmond ?

Komt of een S1 of een GTI 6C of WRC

Maar denk dat het een 6c word! Twijfel gezien ik ook een huis wil kopen...

Volkswagen  Beetle 5C(2012) 
Droomwagen man! Mag je trots op zijn, is de WRC bumper zo te plaatsen? Rij zelf ook 6r GTI en heb hier serieus naar zitten kijken afgelopen tijd.

Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI 
Super dik , ja heb hele lijst met wat ik wil ! Gaat ook wel goed komen , had ik voor deze ook inprinciepen maar dacht ga geen geld er meer invensteren als ik toch iets snellers wil.

Is dit bij Van Egmond ?

Komt of een S1 of een GTI 6C of WRC

Maar denk dat het een 6c word! Twijfel gezien ik ook een huis wil kopen...

6c Gti is een goede keuze! Leuke wagens en die 1.8 kan je ook echt een heel stuk sneller maken! WRC is ook wel heel leuk, vooral met de 2.0 blok en ook nog eens handgeschakeld.

Nee dit is niet bij van Egmond haha, is wel mijn vaste garage alleen die hal is onze sleutel hal daar kunnen we zelf lekker rommelen aan de auto’s

Volkswagen  Polo 6r GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!