Middendemper verwijderen Polo GTI 1.8

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraag over de verwijdering van de middendemper. Zelf wil ik deze misschien gaan verwijderen om meer geluid uit mijn Polo GTI 1.8 te krijgen, vind het geluid namelijk nu nog te soft. Zijn er hier mensen die een middendemper op hun Polo GTI 1.8 hebben laten verwijderen en hier hun mening er over achter kunnen laten?
Verder wil ik het met klemmen laten vastzetten, zodat ik makkelijk ook weer naar origineel terug kan, is dat aan te raden of niet?

Dank je wel alvast allemaal!
 
Volkswagen  6C GTI  1.8 
Wanneer je de zoekfunctie gebruikt, zul je zien dat deze vraag meerdere malen is gesteld met de nodige antwoorden
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!