De monteur kon zo niks ontdekken, volgende week zetten we de wagen even op de brug om e.e.a. uit te sluiten.
Daar hoeft ie toch niet voor op de brug...
De schakel kabels komen links van je accu te voorschijn schutbord zijde,
lopen onder de accu door naar de schakel hevel of hoe ze dat ding ook willen noemen op de versnellingsbak,
die kan je voor je accu aan je radiateur kant zo met de hand bedienen.
Dus je kan dan vrij snel veel uitsluiten.
Kabels, schakel hevel, enz ff smeren is goed te doen vanaf boven, kan je zo bij.
Wel eerder gelezen ergens dat de busjes onder de pook verslijten.
Maar daar gaat ie niet zwaar van schakelen, eerder net of je mis schakelt.
Die zijn niet los leverbaar, dus word de pook met kabels vervangen.
Heb zelf gehad dat een kabelboom achter de accu omlaag hing na het vervangen van de accu.
Die kabelboom bleef hangen achter de schakel kabel.
Ging ie moeilijk in de versnelling door 1,3,5.