Voorstellen Mijn eerste auto: Volkswagen Polo 6C R-Line

Dag allemaal,

Mijn naam is Hugo, ik kom uit Almelo en ik heb een kleine tijd geleden deze leuke Polo aan mogen schaffen.

Om precies te zijn een R-Line met Allstar pakket uit 2016, 3 drs. Het is een 1.0 TSI Bluemotion, 110 pk, handgeschakeld met 6 versnellingen.
Auto heeft wat leuke opties, zoals: kleur (Blue Silk Metallic), LED verlichting, stoelverwarming (allstar pakket) en 17 inch velgen.
Auto is geïmporteerd uit Duitsland en heeft maar 1 eigenaar gehad die er ook maar 47.000 km mee heeft gereden.

Ik ben erg trots op mijn Polo en het lijkt me leuk om jullie verhalen voorbij te zien komen op dit forum. En om elkaar natuurlijk te helpen.

Ik hou de Polo het liefst origineel aangezien ik al erg tevreden ben met het uiterlijk, maar er zijn toch een aantal dingen die ik wil aanpassen:
- Achterramen tinten
- Badge delete achterkant
- Carplay (appconnect) toevoegen

Als jullie nog tips hebben wat ik kan toevoegen aan mijn Polo hoor ik het graag. Liefste wat subtiele veranderingen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Polo R Line Hugo Achterkant.jpg

Polo R Line Hugo.jpg

Volkswagen  Polo 6C R Line  1.0 TSI 110pk 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi en TheJaker
Welkom welkom! :)

Mooie kleur heeft je Polo!

Ik heb wel een tip, kan veel ellende voorkomen. Zet/laat je kentekenplaat vastzetten. Maakt het stelen van de platen lastiger. De dieven zoeken liever platen die er makkelijk af te klikken zijn.

Ik heb de platen deze week vast laten zetten door Totaalglas, en ik mocht zo wegrijden zonder te betalen ''Service zei hij'' En anders kijg je bij het aantonen van je ANWB pas korting, kost het € 10,-

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!