Werkt deze box ook voor de normale 1.2TDI van 75pk ?
ja die motor heb ik is gechipt.. op maat met luchtfilter..
Informeer anders bij jd engeneering in Lochem die kunnen je er alles over vertellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Werkt deze box ook voor de normale 1.2TDI van 75pk ?
Ja dat is inderdaad waar maar ik ging alleen.. groepjes krijg je overal korting maar dan moet je wel mensen hebben die eraan mee willen doen.Dat is idd een optie, maar als je wat meer auto's dan je eigen kunt regelen, dan is JD zeker wel in voor een groepsdeal
Voor duidelijkere info omtrent dit onderwerp kun je beter even direct met hun contact opnemen, dan weet je waar je aan toe bent
Ik zit op 1 op 22 a 1 op 23 gemiddeld en zonder chippen was het ongeveer t zelfde maakt mekaar niet veel met mn micky mouse blok..Meer vermogen en een prettiger accelleratie is allemaal mooi meegenomen. Ik ben alleen wel benieuwd naar het effect op het verbruik? Kan iemand daar nog wat over zeggen uit ervaring?
Hallo,
Ik heb (ga) een JD box overnemen van een forum lid.
Kan iemand mij misschien ongeveer vertellen hoe ik m moet aansluiten want er zit geen beschrijving bij natuurlijk haha.
Zaterdag ga ik m ophalen.
Alvast bedankt.
Mvg
Ik vind het overigens wel ironisch dat JD nu zelf een box heeft nadat het principe van externe tuning, door met wat vroeger een 'powerbox' werd genoemd, voorheen consequent door hetzelfde JD op de fora door JD-medewerker 'Race eend' werd afgekraakt. Het argument was dan altijd weer dat dit bij soort tuning sensorwaarden werden gemanipuleerd en dat dat nooit goed kon zijn voor de motor/turbo etc., en nu doen ze het zelf dus ook op die manier (net als Abt overigens).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.