Showroom Mijn nieuwe Polo GTI 1.4 TSI 180 PK

Welkom.
Ik hoop dat je geen miskoop gedaan hebt.
Je motor is de minst betrouwbare.
Ik hoop dat je auto van 2012 of jonger is!
Anders heb je een cave motor.
Google t maar ff
Thanks, heb inderdaad veel gelezen en informatie gezocht voordat ik de auto ging kopen. Hopen dat die heel blijft. Auto is van 2011.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
Maarja dan heb je t over een 1.4 GTi, is normaal toch.

Als ze voor stage1 dan al waarschuwen laat staan 2
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Welkom.

Ik had destijds een gechipte 1.4 GTI , stage 2 met Milltek naar 233 pk. Ging goed tot dat hij door kreeg dat ik hem ging inruilen ‍:mad:schuur in de cilinderwand. Altijd fijn net een maand voordat je je andere auto krijgt.

Chippen? Zou het niet doen. Moet zeggen had wel veel plezier met die 233 pk.
Thanks, heftig. Ik hoop echt geen problemen te krijgen, maar ben er wel bewust van.
Wilt misschien de middendemper laten vervangen door een buis wat ik hierop het forum al heb gelezen, voor een beter uitlaat geluid.

Ik zie dat ik de Cave motor heb, dus dat is niet zo positief dan.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik zie dat ik dit topic in het verkeerde forum heb geplaatst, het moet in de Polo 6R komen, kan/ wil een moderator dat wijzigen?

Thanks alvast!(y)
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
Thanks, heftig. Ik hoop echt geen problemen te krijgen, maar ben er wel bewust van.
Wilt misschien de middendemper laten vervangen door een buis wat ik hierop het forum al heb gelezen, voor een beter uitlaat geluid.

Ik zie dat ik de Cave motor heb, dus dat is niet zo positief dan.

Komt vast wel goed...op tijd de onderhoud laten uitvoeren enzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: SantanoS
Welkom @SantanoS op het forum!
Hopen dat je gti netjes behandeld is door de vorige eigenaar zodat je er nu lang en veel plezier van zult hebben ;)
Thanks! Dat hoop ik ook. Heb sinds ik de auto heb(maandje) last van rookpluimen uit de uitlaat. Nu ben ik terug geweest naar de garage en hebben ze een bepaald middel in de olie gedaan, waardoor bepaalde rubbers zacht worden en het roken zou moeten stoppen na 500 km.
Ik vond het maar een vaag verhaal naar ik hou het goed in de gaten ivm de garantie.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
@Rosinfield Behalve bij de Renault van mn pa... -10 of +40, meteen volgas weg rijden sochtends.. houd ie al een dik jaar en 30.000 kilometer vol! beide dan he, mn pa en die Renault op LPG en 230K op de klok!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Dat zegt op zich weinig. Het is natuurlijk niet zo dat je dan geheid problemen krijgt. Er is natuurlijk een marge ingebouwd met het oog op zulke onbehouwen chauffeurs. Dankzij die marge kunnen we ook chippen. Als je je hele leven rookt als een schoorsteen, kan het ook best zijn dat je desondanks geen longkanker krijgt. Het gaat altijd om de kans op problemen. In dat licht is niet warm rijden net zo onverstandig als roken ;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!