Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks, heb inderdaad veel gelezen en informatie gezocht voordat ik de auto ging kopen. Hopen dat die heel blijft. Auto is van 2011.Welkom.
Ik hoop dat je geen miskoop gedaan hebt.
Je motor is de minst betrouwbare.
Ik hoop dat je auto van 2012 of jonger is!
Anders heb je een cave motor.
Google t maar ff
Maarja dan heb je t over een 1.4 GTi, is normaal toch.
Als ze voor stage1 dan al waarschuwen laat staan 2
ze waarschuwen je nu al om er een te kopen! caveWas toen nog niet zo ter sprake.
Ja, achteraf. Ze zijn er ook niet meer zo happig op om die 1.4 GTI tjes te tunen na alle ellende wat er uit is voort gekomen.ze waarschuwen je nu al om er een te kopen! cave![]()
Thanks, heftig. Ik hoop echt geen problemen te krijgen, maar ben er wel bewust van.Welkom.
Ik had destijds een gechipte 1.4 GTI , stage 2 met Milltek naar 233 pk. Ging goed tot dat hij door kreeg dat ik hem ging inruilen schuur in de cilinderwand. Altijd fijn net een maand voordat je je andere auto krijgt.
Chippen? Zou het niet doen. Moet zeggen had wel veel plezier met die 233 pk.
Thanks, heftig. Ik hoop echt geen problemen te krijgen, maar ben er wel bewust van.
Wilt misschien de middendemper laten vervangen door een buis wat ik hierop het forum al heb gelezen, voor een beter uitlaat geluid.
Ik zie dat ik de Cave motor heb, dus dat is niet zo positief dan.
Thanks! Dat hoop ik ook. Heb sinds ik de auto heb(maandje) last van rookpluimen uit de uitlaat. Nu ben ik terug geweest naar de garage en hebben ze een bepaald middel in de olie gedaan, waardoor bepaalde rubbers zacht worden en het roken zou moeten stoppen na 500 km.Welkom @SantanoS op het forum!
Hopen dat je gti netjes behandeld is door de vorige eigenaar zodat je er nu lang en veel plezier van zult hebben![]()
bouwjaar wel na 2005 toch.@Rosinfield Behalve bij de Renault van mn pa... -10 of +40, meteen volgas weg rijden sochtends.. houd ie al een dik jaar en 30.000 kilometer vol! beide dan he, mn pa en die Renault op LPG en 230K op de klok!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.