Goedendag Dames en Heren,
Ik heb deze Polo 6R (1.4 / 85PK) nu bijna 2 maanden op mijn naam.
Ik heb zelf nog niet veel aangepast na de aankoop, ik heb mijn badges zwart gespoten, ik heb een Apple carplay scherm ingebouwd (Autoradio & Navigatie voor VW Seat & Skoda 9" | Carplay), ik heb een subwoofer geïnstalleerd (Pioneer TS-WX300A), helaas heeft ook iemand tegen mijn auto aangereden waardoor mijn kentekenplaat kapot is, daarom heb ik nu ook de luxe kentekenplaten gekocht (toch een leuke upgrade) en het uitgewerkte plastic heb ik met een olie donker gemaakt.
Ik heb ook een aantal onderdelen besteld, die zijn hieronder vermeld:
- Volkswagen Polo 6R/6C Vland Headlights With Dynamic Indicators
- Volkswagen Polo 6R/6C Vland Tail lights With Dynamic Indicators
- Leren handrem en schakelpook cover met rode stiksels
- Remblokken Brembo premium
- Nieuwe spiegelkappen (Volkswagen Polo MK5 6R/6C Mirror Replacement Shells - Gloss Black)
- Een zwart uitsierstuk voor mijn uitlaat
- a.s. zaterdag ga ik mijn achterramen tinten
Voor de rest wil ik nieuwe velgen gaan bestellen na de winter en daar mijn zomerbanden van maken, ik had de volgende velgen in zicht:
JR-Wheels JR28 Velgen 17 Inch 7J ET35 5x100 Gloss Black.
Helaas is mijn passagiers raammechanisme door corrosie afgebroken, ik heb dus meteen een nieuw raammechanisme besteld, die ga ik ook zsm inbouwen.
Hiermee probeer ik mij voor te stellen binnen deze community.
Hebben jullie nog leuke tips of upgrades wat ik kan uitvoeren op deze auto?
- Mike
Ik heb deze Polo 6R (1.4 / 85PK) nu bijna 2 maanden op mijn naam.
Ik heb zelf nog niet veel aangepast na de aankoop, ik heb mijn badges zwart gespoten, ik heb een Apple carplay scherm ingebouwd (Autoradio & Navigatie voor VW Seat & Skoda 9" | Carplay), ik heb een subwoofer geïnstalleerd (Pioneer TS-WX300A), helaas heeft ook iemand tegen mijn auto aangereden waardoor mijn kentekenplaat kapot is, daarom heb ik nu ook de luxe kentekenplaten gekocht (toch een leuke upgrade) en het uitgewerkte plastic heb ik met een olie donker gemaakt.
Ik heb ook een aantal onderdelen besteld, die zijn hieronder vermeld:
- Volkswagen Polo 6R/6C Vland Headlights With Dynamic Indicators
- Volkswagen Polo 6R/6C Vland Tail lights With Dynamic Indicators
- Leren handrem en schakelpook cover met rode stiksels
- Remblokken Brembo premium
- Nieuwe spiegelkappen (Volkswagen Polo MK5 6R/6C Mirror Replacement Shells - Gloss Black)
- Een zwart uitsierstuk voor mijn uitlaat
- a.s. zaterdag ga ik mijn achterramen tinten
Voor de rest wil ik nieuwe velgen gaan bestellen na de winter en daar mijn zomerbanden van maken, ik had de volgende velgen in zicht:
JR-Wheels JR28 Velgen 17 Inch 7J ET35 5x100 Gloss Black.
Helaas is mijn passagiers raammechanisme door corrosie afgebroken, ik heb dus meteen een nieuw raammechanisme besteld, die ga ik ook zsm inbouwen.
Hiermee probeer ik mij voor te stellen binnen deze community.
Hebben jullie nog leuke tips of upgrades wat ik kan uitvoeren op deze auto?
- Mike
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6R
1.4 85pk