Mijn Polo AW

Ik heb nog ff nagevraagd maar de adaptieve demping blijft wel werken met verlagen dmv veren, pas als je de veerpoot gaat vervangen werkt het niet meer, ik merk trouwens weinig verschil tussen eco normaal en comfort alleen op sport heb ik het gevoel dat hij iets stugger is maar niet veel
Je adaptieve werking blijft wel werken, want het is aangesloten en je kan de standen doorlopen. In de praktijk is zal je van die standen nauwelijks iets merken, dat bedoel ik hiermee. Door het verlagen wordt de veerweg korter en ook de belasting van je schokbreker groter. Dit heeft gevolgen voor de werking van de adaptieve demping. Ik heb de indruk dat je advies hebt gevraagd bij het bedrijf die je auto gaat verlagen. Als ik mijn auto zou verlagen, zou ik ook altijd de schokdempers mee vervangen. De veerpoten liggen dat toch al uit elkaar, na verlagen heb je namelijk grotere kans dat de schokdempers gaan lekken.

Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Je adaptieve werking blijft wel werken, want het is aangesloten en je kan de standen doorlopen. In de praktijk is zal je van die standen nauwelijks iets merken, dat bedoel ik hiermee. Door het verlagen wordt de veerweg korter en ook de belasting van je schokbreker groter. Dit heeft gevolgen voor de werking van de adaptieve demping. Ik heb de indruk dat je advies hebt gevraagd bij het bedrijf die je auto gaat verlagen. Als ik mijn auto zou verlagen, zou ik ook altijd de schokdempers mee vervangen. De veerpoten liggen dat toch al uit elkaar, na verlagen heb je namelijk grotere kans dat de schokdempers gaan lekken.
Ik heb vaker auto's verlaagd met alleen veren en dat gaat prima en heb totaal geen problemen gehad. Ik ben namelijk niet van de schroefsets want dan wordt het 1 grote stuiterbal en totaal geen comfort meer. Met alleen veren heb je nog een beetje comfort over. Ik ga ook niet extreem verlagen. Ik ga verlagen met een eibach set

Volkswagen  Polo aw  1.0Tsi dsg 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!