Je adaptieve werking blijft wel werken, want het is aangesloten en je kan de standen doorlopen. In de praktijk is zal je van die standen nauwelijks iets merken, dat bedoel ik hiermee. Door het verlagen wordt de veerweg korter en ook de belasting van je schokbreker groter. Dit heeft gevolgen voor de werking van de adaptieve demping. Ik heb de indruk dat je advies hebt gevraagd bij het bedrijf die je auto gaat verlagen. Als ik mijn auto zou verlagen, zou ik ook altijd de schokdempers mee vervangen. De veerpoten liggen dat toch al uit elkaar, na verlagen heb je namelijk grotere kans dat de schokdempers gaan lekken.Ik heb nog ff nagevraagd maar de adaptieve demping blijft wel werken met verlagen dmv veren, pas als je de veerpoot gaat vervangen werkt het niet meer, ik merk trouwens weinig verschil tussen eco normaal en comfort alleen op sport heb ik het gevoel dat hij iets stugger is maar niet veel
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG