Mijn polo .:r18
Mijn polo .:r18

Showroom Mijn polo .:r18

Hierbij een paar pic's van mijn monster.
Ik had het gezien bij fasttech!

Een maatje van me heb zijn vr6 turbo laten chippen daar!!

Hele mooie waardes trouwens veel plezier ermee!

450NM uit een K03s?? Dat is nog meer dan een hybride!! Wat zijn dat voor een zwarte magiers daar bij Fasttech :P

Overleeft je koppeling dat wel? Of ga je die vervangen voor een betere?

Auto net opgehaald deze waardes zijn het geworden:

236 PK en 435 Nm

Het koppel toch maar iets naar beneden gezet maar heb nu vanaf ongeveer 3500 toeren tot de begrenzer een koppel van 430 Nm tot beschikking (is echt abnormaal) bij een snelheid van 220 km/h wanneer je volgas geeft word je weer in de stoel geperst met 1,5 BAR laaddruk :)

hier de eerste meeting met 212 pk en 342 nm zoals je kunt zien houd hij het koppel nog niet echt vast op toeren.

en de meeting met de chip op maat hier is goed te zien dat het koppel bij ongeveer 3500 toeren komt tot aan het eind.

en zoals hij erbij stond

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!