Snowdude
Bekend lid
Heel erg dik hoor met die breedset. Staan netjes getrokken, zie dat je al lekker ver van de stoeprand parkeert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor iets minder getrokken dan achter. Persoonlijk vind ik achter mooier, maar het is wel beter voor de velgen om iets minder getrokken te hebben. (steentjes etc)Heel erg dik hoor met die breedset. Staan netjes getrokken, zie dat je al lekker ver van de stoeprand parkeert.
Ja, ben ik wel van plan. Ook wil ik nog blinderen, uitlaat systeem / downpipe, chippen en ik ben eens aan het kijken naar een elektrische spoiler zoals een A7 dat heeft. Wordt wel een project op lang termijn. Zoiets als dit:Staat er heel dik bij! Lekker nog zo'n A3 op het forum .
Verdere plannen? De-chromen en alles zwart bv.
Thnx!Kerel heel dikk! Staat echt goed eronder en je zoontje op de 2de foto
Poging tot doodslag dit.Rijd je op een avond naar huis, zijn er idioten die stenen op de ringweg tegen auto’s aan gooien. Eerste instantie had ik het niet door, want het kon ook nog een grote vogel zijn, het was erg donker! Toch een melding gemaakt bij de politie, en die gaven meteen al aan dat er meerdere meldingen waten gemaakt. Foto’s zeggen genoeg!
Nog niets gevonden gelukkig. Ben blij dat het raam is anders was het een behoorlijke deuk geweest. Ik snap echt niet waarom mensen dit doen. Maar gelukkig is er niemand gewond!Oei dat is schrikken, en ook nog moedwillig grrr.
Geen lak schade hopelijk ?
Inderdaad! Dit had heel anders kunnen aflopen!Poging tot doodslag dit.
Je blijft helaas een eigen risico houden. Dit grapje gaat me 200,- euro kosten. Een originele Audi raam krijg ik dan. Universele raam was 135,- eigen risico. Maarja, had allemaal veel erger kunnen aflopen. Mijn dochtertje van 7 zat ook achterin.Zodan.. daar schrik je wel ff van zeg..
Je zou je er een ongeluk door krijgen.
Goed dat je het heb gemeld bij de politie, misschien krijgen ze die hersenloze te pakken.
Gelukkig is ruitschade bij veel verzekeringen vrijwel gratis te vervangen..
Poging tot doodslag dit.
Op de ringweg in Groningen.Goed schrikken zeg.. gelukkig niets ergs gebeurt oid. Mag ik vragen welke omgeving?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.