nu nog een zwarte hemel kopen heb helaas geen GTI hemel voor je haha
Die zijn hoogglans(van de Polo 6C R-line), net als de diffuser(van de WRC).Dit is een R-line bumper toch?
Is die ondergrill en de kapjes voor de mistlampen nou in hoogglans of gewoon mat?
Ik heb de voorbumper bij de dealer weg(Century) aangezien ik toch geen bumper in de juiste kleur kon vinden(Oryx White).Nou ik heb besloten om de Polo te houden en mijn BlueMotion voorbumper steenslag schade heeft waar ik mij aan erger ben ik ook op zoek naar zo'n bumper. Waar heb jij hem gekocht? En passen de mistlampen van de BM bumper er nou ook weer in of heb je dan andere nodig?
Oeps, ik kijk dus op de verkeerde sites blijkbaar......tss, beter zoeken niet eens zo ver rijden: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...plett-farbe-flashrot-lp3g-/462842677-223-1319
Hé, nog een Century klant......
Je zou denken dat het wel makkelijk zou zijn om een bumper in het rood te vinden maar dat valt heel vies tegen. Ik denk daarom ook dat de bumper die ik koop, nieuw of tweedehands toch gespoten moet worden. Wat was je kwijt voor spuitkosten? Ik heb geen flauw idee wat ze voor zoiets vragen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.