Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké als ik naar de dealer gaat weet ik het zeker danHij zegt dat er op meerdere plekken in de auto de kmstand word opgeslagen.
De ene plek waar hij word opgeslagen komt niet overeen met de andere plek waar hij word opgeslagen.
waarschijnlijk is de kmstand van je auto teruggedraaid!
Die lijkt wel flink teruggedraaid te zijn! Van 550k naar 82k...Hij zegt dat er op meerdere plekken in de auto de kmstand word opgeslagen.
De ene plek waar hij word opgeslagen komt niet overeen met de andere plek waar hij word opgeslagen.
waarschijnlijk is de kmstand van je auto teruggedraaid!
Die lijkt wel flink teruggedraaid te zijn! Van 550k naar 82k...
ik weet t niet.Oké als ik naar de dealer gaat weet ik het zeker dan
Het is wel een import auto , dus je weet maar nooit.Als het de auto op je profielfoto is, dan lijkt het me niet echt aannemelijk dat er 110 dkm per jaar is gereden...
Ja maar alsnog... 300 km per dag met een 1.2 TSI is wel een beetje teveel van het goede. Ik denk dat het 52 dkm is ipv 520 dkm.Het is wel een import auto , dus je weet maar nooit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.