De een is links,Dan staat op de andere cover ipv 665 dus 666 (zie close up foto) ?
de ander rechts.
Volkswagen
Polo AW GTI
2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM)
De een is links,Dan staat op de andere cover ipv 665 dus 666 (zie close up foto) ?
Bericht is verzonden. Zit niet 24/7 op een telefoon .Dat snap ik ook wel maar ik vraag gewoon of dat ander nummer op die andere staat. Helaas kan ik geen PB sturen vandaar dat de verkoper, AlexxvD, mij moet contacteren anders lukt het niet. Jammer !!!
Jep! Zijn er nog.Interesse! nog te koop?
Mvg Mike
De onderste gril, niet in de standaard kleur wel is te verstaan, zou ze graag in zwart hoogglans vindenbedoel je de onderste afdekkingen of de bovenste grill?
Die kun je bij de dealer krijgen voor ongeveer 100 euro (6C0853677J 041, 6C0853666F 041 en 6C0853665F 041). De bovenste grill van de 6C staat er eentje van op marktplaats voor 100 euro, bij de dealer kost die ongeveer 140 euro (6C0853651J FOD)
bedankt! weet je toevallig ook partnr voor onderlip van voor en achterbumper r line in hoogglans zwart?Die partnummers zijn hoogglans zwart.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.