graafie
Exclusive lid
Ik zou in elk geval de mist lampen voor Led verlichting, de combi die je nu hebt is echt lelijk wat kleur betreft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Xenon is fabrieks af erin..
volgens mij is dat toch echt het wieltje voor interieur verlichting.![]()
Weet je dat zeker??
Want op je foto zie ik geen automatische verlichting en ik zie dat je hoogte regeling met de hand moet verstellen!
Ik heb ook fabriek af xenon en bij mij gaat de hoogte regeling automatisch.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Doe eens fototje (a), dat is duidelijker.Er zit maar 1 lamp in de mistlamp unit. En 2 in de grote lamp.. dimlicht, ledjes strip er onder. en stadslicht?
volgens mij is dat toch echt het wieltje voor interieur verlichting.
volgens mij is dat toch echt het wieltje voor interieur verlichting.
Volgens mij gaan er nu wat dingen verkeerd.
Bij de originele xenon koplamp heb je bi-xenon. De xenon lens doet dus zowel het dim als het grootlicht. Dat halogeen lampje is de bochtverlichting. Het vakje onderin is het knipperlicht.
Onder in de bumper zit dan alleen de mistlamp.
Daarbij heeft niet iedere polo met fabrieks xenon de automatische verlichting maar wel automatische koplamp hoogte verstelling
Daar zit dan misschien het verschil tussen de bumper units met 1 of 2 lampen.
Ik heb dus bi xenon met de bocht verlichting in de koplamp en enkel de mistlamp in de bumper.
Misschien dat hij gewoon xenon heeft met grootlicht apart, en bocht verlichting + mistlampen in de bumper.
Dan zit daar dus een wezenlijk verschil.
Mijne is van 2011 btw.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.