Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eens maar ik denk Volkswagen eigen, 2 jaar geleden toen wij onze huidige Polo bestelde waren een aantal opties wel te selecteren maar specificaties/ kleuren waren niet beschikbaar. Zo jammer.Hebben we dus weer helemaal niks aan.
Ik heb geen idee. Het platform MIB3 gaat gebruikt worden maar ik kan nergens vinden wat dat aan wijzigingen inhoudt. Volkswagen zelf weet het al helemaal niet...Weet iemand of de achteruitrijcamera hulplijnen meebuigend zijn in de 2020 AW?
Klopt. De sfeerverlichting is de strip over het gehele dashboard en dat loopt door in beide voorportieren. Ook de voetenruitme is verlicht. Je kan alles apart van elkaar via setup instellen qua lichtintensiteit. Ik vind het nog steeds een fijne en mooie extra sfeerbepaler in onze Polo.Vraagje over sfeerverlichting bij de Highline, zijn dat die ene led lichtjes van de dashboard tot aan de deuren?
Is een beetje onduidelijk, op de vw site staat er sfeerverlichting in deurdecoratie en voetenruimte. Maar niets over de dashboard.
Klopt. De sfeerverlichting is de strip over het gehele dashboard en dat loopt door in beide voorportieren. Ook de voetenruitme is verlicht. Je kan alles apart van elkaar via setup instellen qua lichtintensiteit. Ik vind het nog steeds een fijne en mooie extra sfeerbepaler in onze Polo.
Geldt ook voor de Business R, zie ook prijslijst.Geldt dit ook voor de Highline Business R?
Klopt. De sfeerverlichting is de strip over het gehele dashboard en dat loopt door in beide voorportieren. Ook de voetenruitme is verlicht. Je kan alles apart van elkaar via setup instellen qua lichtintensiteit. Ik vind het nog steeds een fijne en mooie extra sfeerbepaler in onze Polo.
Tja, ik zie daarin n reden om eens op te ruimen en je rommeltjes weg te gooien? OF om het ergens anders in te stoppen.......je armsteun bijvoorbeeld?Staat inderdaad erg mooi.
Stoor me alleen aan de verlichting in het vakje onderin de middenconsole, deze is niet apart instelbaar. Bij mij ligt het vol met rommeltjes en dat is zo wel erg zichtbaar.
Tja, ik zie daarin n reden om eens op te ruimen en je rommeltjes weg te gooien? OF om het ergens anders in te stoppen.......je armsteun bijvoorbeeld?
Eens! Maar vooral als mijn iPhone erin ligt ivm draadloos opladen, met scherm naar boven reflecteerde dat maffe lampje er altijd in.Punt is dat ik dat lampje te fel vind, wat er ook ligt (of zelfs leeg is).
Eens! Maar vooral als mijn iPhone erin ligt ivm draadloos opladen, met scherm naar boven reflecteerde dat maffe lampje er altijd in.
Eens! Maar vooral als mijn iPhone erin ligt ivm draadloos opladen, met scherm naar boven reflecteerde dat maffe lampje er altijd in.
waarom android auto gebruiken voor alleen muziek dan? via bluetooth verbinden is dan ook gwn handig
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.