Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
He! was dat op Deutsche Autofest? Zoja, heb je dan mijn witte Kevertje en de groene Lupo nog zien staan? Lupo is nog de baan opgeweest incl grindbak na een mislukte inhaalpoging.
Jaaa, was op deutsche autofest. Poeeeeeee, zou best wel eens kunnen. Weet niet waar je precies stond? Ben namelijk op het showautopaddock gedeelte niet geweest.He! was dat op Deutsche Autofest? Zoja, heb je dan mijn witte Kevertje en de groene Lupo nog zien staan? Lupo is nog de baan opgeweest incl grindbak na een mislukte inhaalpoging
gtc1549vz en dpf-off, hele rijtje ff.da's met CR170 turbo en dpf-off?
Correct want enkelmassa, want geen startstop, and nope. Had ik liggen maar wou niet goed fitten, dus door tijd gebrek niet geplaatst.En dat op je standaard koppeling? Turbo damper delete?
Triple S met ultralow veren achter, bevalt als je wel een beetje van stug houdt. Kan ook vmaxx (extreme volgens mij) aanbevelen, kameraad heeft deze en is hardheid instelbaar.Welk merk verlagingsset heb je en bevalt het?
Overigens zie ik geen golf 6 gti splitter meer, zonde!
R32 klauwen 288mm komt er achterop. Zat eerst gewoon aan wrc te denken maar die zadels zijn verschrikkelijk om te vinden.Wat ben je van plan met de remmerij achter? Upgraden met groter spul van een andere VAG auto?
En heb je nog foto's nodig WRC deurpaneel voor het stoffeerbedrijf? Het is een kleine moeite om wat foto's van details te maken voor je.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.