mooie onderlip polo 6R, verkoper gevonden!

Re: mooie onderlip polo 6R

alleen ik heb een zwarte auto...denk dat het dan minder zichtbaar is
maar het zou zeker niet missstaan!!

maar ben alleen bang dat ik hem binnen de korste keren eraf rij haha omdat die dan nog lager is dan de Bluemotion lip Stick Out Tongue

is dit trouwens een volledig bumper? of gewoon alleen dat zwart lipje?
 
Re: mooie onderlip polo 6R

alleen de zwarte lip, denk dat ie op een zwarte ook heel mooi staat idd omdat ie er niet zo uitspringt maar toch een zichtbaar detail geeft

maar laag wordt ie dan zeker icm verlaging! :cool:
 
Re: mooie onderlip polo 6R

ja die van mij is nog steeds origineel...dus geen verlagingsset

en dan vind ik hem ook al redelijk laag met de voorkant
misschien als ik een 1.2 TSI had dat ik het dan wel zou doen...maar in combinatie met jouw auto PoloDave ABT Exhaust zou het wel bruut staan!!
 
Re: mooie onderlip polo 6R

Had deze al een tijdje geleden gespot, wou et doen totdat ik om fotos vroeg... Kreeg na de eerste mail een vaag engelse reactie terug van fotos staan op ebay, erna nog een x gevraagd om details hooglans of mat en geen reactie tot nu toe lol heb et maar laten zitten beetje zonde en je moet aan lijmen en sh*T....
 
Re: mooie onderlip polo 6R

enzolino zei:
Had deze al een tijdje geleden gespot, wou et doen totdat ik om fotos vroeg... Kreeg na de eerste mail een vaag engelse reactie terug van fotos staan op ebay, erna nog een x gevraagd om details hooglans of mat en geen reactie tot nu toe lol heb et maar laten zitten beetje zonde en je moet aan lijmen en sh*T....


same here bro.. ik denk het is een kleine hoax ofz..
 
Re: mooie onderlip polo 6R

mwah lijmen zou ik niet doen, zou t wel demonteerbaar maken door schroefjes ofzo.. maar wel knap balen van die vage adverteerder dan!

Schrikt toch wel af om zoiets te horen

geeft best leuk effect op een zwarte..
[resize=500:34uc8r56]http://img819.imageshack.us/img819/5160/imag0216kp.jpg[/resize:34uc8r56]

edit: voor de gein ook maar een berichtje verstuurd uit nieuwsgierigheid
 
Re: mooie onderlip polo 6R

bluemotion lip? Stick Out Tongue welke heb jij dan?

Net antwoord gehad van de aanbieder op de vraag of hij meer fotos had of andere informatie, niks weggelaten uit de volgende tekst:

hi,
das ist das einzige Bild was wir
haben...

:shock: meer niet.. nou laat dan maar idd, mooi *** :x
 
Re: mooie onderlip polo 6R

GEVONDEN IN NL!

http://www.nlpower.com/

rechts auto invoeren en dan helemaal onderaan :cool: :cool: :cool:

Tevens heeft de verkoper een account op vwforum en kijk eens wat daar staat!!:

Op bovenstaande prijzen geven we VW Forum leden 10% Korting. Vermeld je VW Forum gebruikersnaam bij bestelling.

Montage : onder de originele voorbumper schroeven en kitten
Materiaal : Abs
Kleur : Matzwart
Goede pasvorm
Levertijd : ca 1 week
 
mwah al die spoilers zijn wel leuk maar ik ben daar niet zo van...teveel gedoe

maar wel goed gevonden idd...nederlands bedrijf heb ik toch iets meer vertrouwen in hahaha Stick Out Tongue

@Gewoonjan
waarom heel de BM body kit eraf dan? dat lipje schroef je er toch gewoon op?
lijkt mij dat je de sideskirts en achterspoiler niet eraf hoef te slopen..denk dat het wel goed uit gaat zien hoor!!
 
KYC zei:
mwah al die spoilers zijn wel leuk maar ik ben daar niet zo van...teveel gedoe

maar wel goed gevonden idd...nederlands bedrijf heb ik toch iets meer vertrouwen in hahaha Stick Out Tongue

@Gewoonjan
waarom heel de BM body kit eraf dan? dat lipje schroef je er toch gewoon op?
lijkt mij dat je de sideskirts en achterspoiler niet eraf hoef te slopen..denk dat het wel goed uit gaat zien hoor!!


bij de bluemotion zit al een aanzet stuk op dacht ik. "om hem aerodynamischer te maken"
 
ghehe, aanzetstuk aan de voorkant zit er idd aan, maar dat zijn 2 van die vreemde stukjes (in mijn ogen)..
kheb er dus liever een andere lip onder, maargoed dan moet die wel even laag uitkomen als de rest van de bodykit :cool:
offff de bodykit moet er onderuit om dus geen rare verschillen in hoogte(/laagte) te krijgen :roll:
of iemand moet even kunnen bevestigen dat dit goed uit gaat komen :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
ok, een e-mailtje naar maxton design heeft mij een foto met de dimensies van de splitter opgeleverd en een paar extra foto's van de splitter zonder gemonteerd te zijn op een polo.

zal vanavond even de foto's uploaden als ik klaar ben ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
De foto's die ik van Maxton opgestuurd kreeg:
FotoAHSLPO33D-1.jpg


FotoSDEXAZ8CD-1.jpg


Foto8FBAD4FUD-1.jpg


FotoMAXLYW3VD-1.jpg


FotoBSTKCWBBD-1.jpg


Ook gaf de contact persoon van Maxton aan dat op ebay veilingen ook steeds weer andere foto's opduiken van de splitter, dus misschien ook wel handig om dat in de gaten te houden voor nieuwe foto's ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!