mooie onderlip polo 6R, verkoper gevonden!

jep is kit en schroefgaten, was dacht ik op nlpower(?) te lezen ;)
en wat 't zwart zijn, je kunt de spoiler dan altijd een andere kleur geven toch? Stick Out Tongue
ik ga iig even meten hoe 't uit gaat komen met m'n bm bodykit(of iemand moet dat even voor mij willen doen?) Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
spuiten zou wel een must zijn als ik hem zo zie, wel fijn dat de voorkant dikker is dan de achterkant.

Komt de voorbumper tenminste weer recht te staan na een verlaging en wijst ie niet meer zo omhoog :)
 
Dat is een erg mooie onderlip idd! Was zelf ook al opzoek naar zoiets.
Ik zat zelf te denken aan dit i.c.m. de sideskirts

URL]


€116,10 voor de sideskirts (Materiaal ABS) en €152,10 voor de voorspoiler (Materiaal PU kunstof)


Hmmm zit nu te twijfelen of ik deze voorspoiler neem of die van NLpower. Dilemma, dilemma -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!