aeonius
Bekend lid
Je hebt 'm niet gespoten? Goeie foto dan, misschien. Een cleaner is geen probleem maar wat bedoel je met een spulletje voor kunststof?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dit anders een aardig speciale foto! Supervet zo die lijnen van je Polo, prachtige velgen en toffe achtergrond. Ik zeg, eentje voor t Rijksmuseum!
Je hebt 'm niet gespoten? Goeie foto dan, misschien. Een cleaner is geen probleem maar wat bedoel je met een spulletje voor kunststof?
Bedankt! Ik zal eens gaan kijken.Nee dit is gewoon de originele gril(de onderste bedoel je toch met mistlamp kappen ernaast)
even op carclean.nl kijken voor dat spul
Voor kunstof mooi te maken. Of even die gasten een mail sturen, die helpen altijd heel goed.
Ik gebruik het spul van mijn werk, geen idee hoe dit heet.
Kicke velgen!
daar issie voor!
Mijne met een iPhone 7Mijn foto is gemaakt met een iphone, dus niet de beste camera. Dus ik weet niet hoe je het bedoelt
Via een telefoon zijn alle fotos scherp
Zou me bijna schamen maar de achtergrond heb ik handmatig geblurd en de foto een heul klein blauwig filtertje gegeven. Hehe.@robin. Ik leg even uit wat ik bedoel.
Het gaat me niet over welke auto of met welk toestel je de foto maakt.
Het gaat mij ook niet over beter of slechter, dus voel je niet aangevallen of wat dan ook.
Nee, ik bedoel de plek/omstandigheid waar de foto is gemaakt.
Jouw auto staat voor een drukke achtergrond. En je foto is van een heel lage positie gemaakt. Dat geeft ook een vertekend beeld.
Stel je zou een "echte" camera hebben, ga dan eens flink wat stappen naar achteren en gebruik een telelens, zoom dan in. Je auto superscherp in beeld, dan vervaagd de achtergrond. Dat is wat de eerste foto heeft. Je legt zo echt de nadruk op je auto. Hier kun je ook van jouw prachtige Polo een plaatje maken.
Verder zitten er echt mooie auto's en foto's tussen! Complimenten
Led pakket genomen? Ziet er dik uit!!!Gister ochtend
Mooiste velgen op de AW persoonlijk. Kicke striping, zie je niet veel! En ik ben erg fan van deze kleur op de AW. Flitsend!
Mooiste velgen op de AW persoonlijk. Kicke striping, zie je niet veel! En ik ben erg fan van deze kleur op de AW. Flitsend!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.