Mooie Polo Foto's

Je hebt 'm niet gespoten? Goeie foto dan, misschien. Een cleaner is geen probleem maar wat bedoel je met een spulletje voor kunststof?

Nee dit is gewoon de originele gril(de onderste bedoel je toch met mistlamp kappen ernaast)
even op carclean.nl kijken voor dat spul
Voor kunstof mooi te maken. Of even die gasten een mail sturen, die helpen altijd heel goed.
Ik gebruik het spul van mijn werk, geen idee hoe dit heet.
 
@robin. Ik leg even uit wat ik bedoel.
Het gaat me niet over welke auto of met welk toestel je de foto maakt.
Het gaat mij ook niet over beter of slechter, dus voel je niet aangevallen of wat dan ook.
Nee, ik bedoel de plek/omstandigheid waar de foto is gemaakt.
Jouw auto staat voor een drukke achtergrond. En je foto is van een heel lage positie gemaakt. Dat geeft ook een vertekend beeld.
Stel je zou een "echte" camera hebben, ga dan eens flink wat stappen naar achteren en gebruik een telelens, zoom dan in. Je auto superscherp in beeld, dan vervaagd de achtergrond. Dat is wat de eerste foto heeft. Je legt zo echt de nadruk op je auto. Hier kun je ook van jouw prachtige Polo een plaatje maken.

Verder zitten er echt mooie auto's en foto's tussen! Complimenten
 
Volkswagen  Polo  1.4 
@robin. Ik leg even uit wat ik bedoel.
Het gaat me niet over welke auto of met welk toestel je de foto maakt.
Het gaat mij ook niet over beter of slechter, dus voel je niet aangevallen of wat dan ook.
Nee, ik bedoel de plek/omstandigheid waar de foto is gemaakt.
Jouw auto staat voor een drukke achtergrond. En je foto is van een heel lage positie gemaakt. Dat geeft ook een vertekend beeld.
Stel je zou een "echte" camera hebben, ga dan eens flink wat stappen naar achteren en gebruik een telelens, zoom dan in. Je auto superscherp in beeld, dan vervaagd de achtergrond. Dat is wat de eerste foto heeft. Je legt zo echt de nadruk op je auto. Hier kun je ook van jouw prachtige Polo een plaatje maken.

Verder zitten er echt mooie auto's en foto's tussen! Complimenten
Zou me bijna schamen maar de achtergrond heb ik handmatig geblurd en de foto een heul klein blauwig filtertje gegeven. Hehe. :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!